Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW M135i / M1

Er zijn spypics opgedoken van een 1 coupe mule met veel potentieel.

Het is behoorlijk irritant om nieuwsberichtjes te moeten typen over de op handen zijnde M-versie van BMW’s kleinste. Niemand heeft namelijk nog een idee hoe je het ding precies moet noemen. M1 kan niet, dat was en wordt iets heel anders. Oplossing: vroeger was er ook zoiets als een M535i, dus neem ik vanaf nu […]

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Er zijn spypics opgedoken van een 1 coupe mule met veel potentieel.

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...uidige-1-serie
    Zijn al oude foto's

Comment

oeps dan, steken precies wel ook dikke remmen op.

Comment

oeps dan, steken precies wel ook dikke remmen op.
        Alle, "oud", ze dateren van een paar weken terug ...
        Ik begin stiekem al te dromen...

Comment

Zal well een Tii worden.

M1 is aan een future midden motor sportwagen gelieerd.

Comment

Comment

Vette photoshop, wonder bij wonder passen die velgen daar imo zelfs als gegoten onder!

Comment

Volgens mij komt er wel een sportieve 1, die zou de rest van het gamma wat aanvullen door kleiner, lichter en agieler te zijn dan de meeste huidige M-modellen. De vraag is alleen of hij nu al komt, maar dan wel binnenkort, want de 1 heeft niet zo lang meer, of pas als de nieuwe er al een tijdje is.

Comment

Ik zie ook niet echt in waarom ze het niet zouden doen. Over het nut van een X6M kan je discussiëren, maar als zelfs een M3 nog bezwaarlijk licht en agiel genoemd kan worden zie ik geen enkele reden om de komst van een betaalbaarder M-alternatief niet te overwegen.

Comment

Volgens mij komt er wel een sportieve 1, die zou de rest van het gamma wat aanvullen door kleiner, lichter en agieler te zijn dan de meeste huidige M-modellen. De vraag is alleen of hij nu al komt, maar dan wel binnenkort, want de 1 heeft niet zo lang meer, of pas als de nieuwe er al een tijdje is.
                    Klopt, maar deze wagen komt er allicht als Coupé. En de Coupé is jonger dan de Hatch. Als het dan doen als bij de 3-reeks, wordt de Coupé ook een stuk later vervangen dan de vierdeurs of Touring.
                    Neemt niet weg dat ze zich mogen haasten als ze hem nog willen uitbrengen in deze generatie natuurlijk.
                    Afgaande op wat we al zagen, zou het wel eens iets echt racy kunnen worden. Een beetje als een M3 CSL mss? Maar dan een stuk goedkoper natuurlijk. Dus dan wordt het zeker een exclusieve wagen, wat imo een reden zou kunnen zijn waarom ze hem mogelijks maar één à twee jaar in hun gamma zouden houden.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Iedereen schreeuwt voor een M3 CSL die er niet zal komen. Misschien komt er wel een 135i CSL...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dit wordt een zalig bakje. Is er nog niks van info buiten die foto's? Ik meen ergens gehoord te hebben dat dezelfde 3-liter erin blijft, maar dan met iets meer pk's.

Comment

Dik in orde zo te zien, maar de prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ed-M3Cab Bekijk Berichten
                            Dik in orde zo te zien, maar de prijs

Dit is wel geen officiële foto hé is maar een photoshopke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Dit wordt een zalig bakje. Is er nog niks van info buiten die foto's? Ik meen ergens gehoord te hebben dat dezelfde 3-liter erin blijft, maar dan met iets meer pk's.
                              Waarschijnlijk zoals de update van de (Z4) sDrive 35i met 306 pk die dan opgekrikt wordt naar 340 pk

Comment

Eik. Mottige johnny-bak, imo... De basis vind ik al niks en met deze overdreven make-up wordt het alleen maar erger.

Edit: sorry, had niet gezien dat het een fotosoepje was
                                Last edited by jef; 02/03/2010, 19:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Klopt, maar deze wagen komt er allicht als Coupé. En de Coupé is jonger dan de Hatch. Als het dan doen als bij de 3-reeks, wordt de Coupé ook een stuk later vervangen dan de vierdeurs of Touring.
                                  Neemt niet weg dat ze zich mogen haasten als ze hem nog willen uitbrengen in deze generatie natuurlijk.
                                  Afgaande op wat we al zagen, zou het wel eens iets echt racy kunnen worden. Een beetje als een M3 CSL mss? Maar dan een stuk goedkoper natuurlijk. Dus dan wordt het zeker een exclusieve wagen, wat imo een reden zou kunnen zijn waarom ze hem mogelijks maar één à twee jaar in hun gamma zouden houden.
                                  De coupé is er wel later gekomen, maar of hij ook later vertrekt is iets anders. Ik denk niet dat hij veel langer in productie blijft dan de hatch. Dus als hij nog bij deze generatie komt maakt dat weinig uit.

Comment

Een aantal zaken van op www.bimmerpost.com:

Launch:
                                    The car will be ready for market launch at the end of the year and sales will begin in all parts of the world in mid 2011
                                    But the first details of the production car will be announced at the end of the year.

Price:
                                    In Euro there is talk about 10,000 more than the 135i.

Cabrio:
                                    Yes they have plans to introduce a cabrio as well.

Transmissie:
                                    I have seen cars with both manual and M DCT.

Power:
                                    As for more power the car will tread lightly around the M3 it will not overtake it's all a question of symmetry and the perfect balnce of power and weight for the car. For the E82 this is the send off it is too show what can be done and what to expect.

Allemaal informatie van iemand die blijkbaar intern bij BMW AG werkt

Comment

Comment

De coupé is er wel later gekomen, maar of hij ook later vertrekt is iets anders. Ik denk niet dat hij veel langer in productie blijft dan de hatch. Dus als hij nog bij deze generatie komt maakt dat weinig uit.
                                        Bij de 3-reeks blijft de Coupé in principe ook langer dan de sedan.
                                        Wordt dan mss niet veel meer gekocht (dunno), maar staat toch nog in de cataloog.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                        X