Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij komt er wel een sportieve 1, die zou de rest van het gamma wat aanvullen door kleiner, lichter en agieler te zijn dan de meeste huidige M-modellen. De vraag is alleen of hij nu al komt, maar dan wel binnenkort, want de 1 heeft niet zo lang meer, of pas als de nieuwe er al een tijdje is.
Ik zie ook niet echt in waarom ze het niet zouden doen. Over het nut van een X6M kan je discussiëren, maar als zelfs een M3 nog bezwaarlijk licht en agiel genoemd kan worden zie ik geen enkele reden om de komst van een betaalbaarder M-alternatief niet te overwegen.
Volgens mij komt er wel een sportieve 1, die zou de rest van het gamma wat aanvullen door kleiner, lichter en agieler te zijn dan de meeste huidige M-modellen. De vraag is alleen of hij nu al komt, maar dan wel binnenkort, want de 1 heeft niet zo lang meer, of pas als de nieuwe er al een tijdje is.
Klopt, maar deze wagen komt er allicht als Coupé. En de Coupé is jonger dan de Hatch. Als het dan doen als bij de 3-reeks, wordt de Coupé ook een stuk later vervangen dan de vierdeurs of Touring.
Neemt niet weg dat ze zich mogen haasten als ze hem nog willen uitbrengen in deze generatie natuurlijk.
Afgaande op wat we al zagen, zou het wel eens iets echt racy kunnen worden. Een beetje als een M3 CSL mss? Maar dan een stuk goedkoper natuurlijk. Dus dan wordt het zeker een exclusieve wagen, wat imo een reden zou kunnen zijn waarom ze hem mogelijks maar één à twee jaar in hun gamma zouden houden.
Dit wordt een zalig bakje. Is er nog niks van info buiten die foto's? Ik meen ergens gehoord te hebben dat dezelfde 3-liter erin blijft, maar dan met iets meer pk's.
Dit wordt een zalig bakje. Is er nog niks van info buiten die foto's? Ik meen ergens gehoord te hebben dat dezelfde 3-liter erin blijft, maar dan met iets meer pk's.
Waarschijnlijk zoals de update van de (Z4) sDrive 35i met 306 pk die dan opgekrikt wordt naar 340 pk
Klopt, maar deze wagen komt er allicht als Coupé. En de Coupé is jonger dan de Hatch. Als het dan doen als bij de 3-reeks, wordt de Coupé ook een stuk later vervangen dan de vierdeurs of Touring.
Neemt niet weg dat ze zich mogen haasten als ze hem nog willen uitbrengen in deze generatie natuurlijk.
Afgaande op wat we al zagen, zou het wel eens iets echt racy kunnen worden. Een beetje als een M3 CSL mss? Maar dan een stuk goedkoper natuurlijk. Dus dan wordt het zeker een exclusieve wagen, wat imo een reden zou kunnen zijn waarom ze hem mogelijks maar één à twee jaar in hun gamma zouden houden.
De coupé is er wel later gekomen, maar of hij ook later vertrekt is iets anders. Ik denk niet dat hij veel langer in productie blijft dan de hatch. Dus als hij nog bij deze generatie komt maakt dat weinig uit.
Launch: The car will be ready for market launch at the end of the year and sales will begin in all parts of the world in mid 2011
But the first details of the production car will be announced at the end of the year.
Price: In Euro there is talk about 10,000 more than the 135i.
Cabrio: Yes they have plans to introduce a cabrio as well.
Transmissie: I have seen cars with both manual and M DCT.
Power:
As for more power the car will tread lightly around the M3 it will not overtake it's all a question of symmetry and the perfect balnce of power and weight for the car. For the E82 this is the send off it is too show what can be done and what to expect.
Allemaal informatie van iemand die blijkbaar intern bij BMW AG werkt
De coupé is er wel later gekomen, maar of hij ook later vertrekt is iets anders. Ik denk niet dat hij veel langer in productie blijft dan de hatch. Dus als hij nog bij deze generatie komt maakt dat weinig uit.
Bij de 3-reeks blijft de Coupé in principe ook langer dan de sedan.
Wordt dan mss niet veel meer gekocht (dunno), maar staat toch nog in de cataloog.
Comment