Is deze 1 niet breder geworden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs deze 1 niet breder geworden?
Comment
-
Is dit de BMW M1?
Onduidelijkheid troef wat betreft deze uitgebouwde BWM 1-serie. Is het prototype nu de langverwachte M1 of juist een nieuw topmodel?
Onze fotograaf kreeg de 1-serie Coupé vlak buiten het BMW hoofdkwartier in München voor de lens. Dat de Coupé geen regulier exemplaar was is, afgezien van de camouflage, gemakkelijk te zien. Vooral de uitgeklopte wielkasten en andere bumpers rondom bevestigen onze vermoedens van een sportief topmodel. Maar of dit prototype in het productiestadium het begeerlijke Motorsport-embleem verdiend blijft onduidelijk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dat zou kunnen maar ik betwijfel dat. De wagen staat wat breder op z'n poten, maar de wielbasis blijft even groot, en dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik ben er zeker van dat de nieuwe 1 wat zal groeien, net als elk ander nieuw model.
Ik denk ook aan een beperkte oplage zoals de M3 CSL destijds.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDit lijkt me'n karretje te worden dat op trackdays wel vaker zal ingezet worden, net als de E30 M3 indertijd?
Of zou z'n neus wat te zwaar zijn door de 6cilinder?
Ik ben trouwens razend benieuwd wat dit gaat worden! Een 135is met de aangepaste N54 uit de equivalente Z4 zou al héél dik zijn, maar iets in mij hoopt dat het nog meer wordt
Comment
-
The largest BMW forum with the latest BMW news. This is your daily dose of BMW infomation related to the BMW M3, M5, BMW 3 series, BMW X1, X3, X5, X6, X7, BMW 1
1. We done another naming clinic. This is our third. And whilst some of the specially chosen clients recognised the original m1 , the overall majority voted to use "m1" ahead of other choices selected for the car as it feels like a rightful addition alongside m3 and m5.
Which leaves us with the dilemma. Our three focus groups have in majority selected "m1" it may look like bmw might have to "bite the bullet" and call the car m1. Time is running out. (thanks for your participation , remember the nda prevents you from talking about it)
2. Soon we put the car into the launch cycle where we will unveil it for our distributors and agents across the world , so they can relay the information to their dealer network who will relay that information to the customer.
It lets the dealer and consumer know that it is coming.
3. The car will soon be hitting the nürburgring (nordschleife) for extensive chassis testing and honeing and fine tuning the handling.
This is a significant moment in marketing terms, because the press will be there for their spyshots which will bring interest from many parties across the world as the 1-m will feature in print , as exclusive front page and main feature specials giving bmw maximum exposure and raising the excitement bar that such a concept is on the horizon.
4. The car will film within the los angeles area over the summer.
5. Social media will be used to communicate the new car to a new demographic of customers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmm, toch een M1 dus?
Ik mag hopen met hoogtoerige atmosferische motor, en zonder turbo's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenM'n kop eraf als dat nog in de huidige reeks komt (tenzij een gelimiteerd specialleken ofzo). Lijkt me gewoon de toekomstige '1 die al z'n rondjes draait. In 2011 wordt de nieuwe '1 voorgesteld dus onderhuids rijdt die auto zeker al rond.
Comment
Comment