Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Damn, propere rijhoogte, CSL-achtige wielen en achterspoiler, dikke luchtinlaten in de voorbumper, 4 racy uitlaatjes,...

Gaat echt megaruig worden. De vorm van de achterste diffusor begint ook al zichtbaar te worden.

Comment

• Ik ben hier blijkbaar de enige die die camouflage-achtige foto's meer als beu is...

Comment

• Wannahaveit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Miljaar dat ding staat toch wel héél breed Voor- en achterwielkassen lekker uitgeklopt, like it! Eerste ding dat BMW van Audi heeft gepikt (remember vorige S3, hoeveel lekkerder die was dan de toenmalige gewone A3, en remember zoveel andere RS'en met dikke wielkassen) dat goéd gepikt is.

Comment

• Mijn sprankeltje hoop is terug

Comment

• U-hu.

Stel je voor dat ze dat als hatch brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    U-hu.

Uw volgende projectje.

Sporthatch LSE => M1

Comment

U-hu.

Hmm, das dromen zeker?

Comment

• Tot nog toe zou ik nog steeds liever een csl kopen dan deze 135is-tii-competition-whatever.
                        Het zal nooit een ///M zijn of benaderen, maar goed, BMW heeft de laatste tijd wel meer de neiging om mij teleur te stellen.

Comment

• En waarom zal het nooit een echte M zijn of benaderen?
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            Tot nog toe zou ik nog steeds liever een csl kopen dan deze 135is-tii-competition-whatever.
                            Het zal nooit een ///M zijn of benaderen, maar goed, BMW heeft de laatste tijd wel meer de neiging om mij teleur te stellen.
                            Ik zou toch nog even wachten met zo'n uitspraak...

Comment

• Zou dit trouwens een gelimiteerde versie worden?
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 4 uitlaten staan er niet zo heel goed op, 2 links was mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  4 uitlaten staan er niet zo heel goed op, 2 links was mooier
                                  Die mochten van mijn part een pak dikker !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gta Bekijk Berichten
                                    u-hu.

2222222222222

Was er gisteren nog over bezig;
                                    Projectje; 130i bestellen, motor meteen doorverkopen en dan die van een 135i coupé erin, zelf ophanging , remmen sper aanpassen .. lekker understatement wagentje ..

Comment

• Lekkere wielkasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                        2222222222222

Was er gisteren nog over bezig;
                                        Projectje; 130i bestellen, motor meteen doorverkopen en dan die van een 135i coupé erin, zelf ophanging , remmen sper aanpassen .. lekker understatement wagentje ..
                                        Een héél dik, maar helaas ook geen nieuw idee.

Al denk ik dat er nog maar weinigen zijn die dat idee ook daadwerkelijk hebben uitgevoerd. En eerlijk? Als je dan de kostprijs ervan bekijkt, njah, dan ga ik liever om een 6 maand oude E92 M3 ofzo.

Comment

Dat laatste tekstje is zo goed als integraal teleurstellend.
                                          • 2e helft 2011 (tegen dan is de huidige '1 "oud")
                                          • uiteindelijk niet veel meer dan een 135i met de DCT en wat meer power, en ja OK 't sperdifferentieel
                                          • 1,5 ton (en daarmee maar 100 kg lichter dan de M3)
                                          • ...
                                          Ik voel aan mijn theewater dat ik gelijk krijg.

Comment

Working...
                                          X