Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenU-hu.
Stel je voor dat ze dat als hatch brengen.
Sporthatch LSE => M1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenU-hu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenTot nog toe zou ik nog steeds liever een csl kopen dan deze 135is-tii-competition-whatever.
Het zal nooit een ///M zijn of benaderen, maar goed, BMW heeft de laatste tijd wel meer de neiging om mij teleur te stellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten4 uitlaten staan er niet zo heel goed op, 2 links was mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gta Bekijk Berichtenu-hu.
Was er gisteren nog over bezig;
Projectje; 130i bestellen, motor meteen doorverkopen en dan die van een 135i coupé erin, zelf ophanging , remmen sper aanpassen .. lekker understatement wagentje ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten2222222222222
Was er gisteren nog over bezig;
Projectje; 130i bestellen, motor meteen doorverkopen en dan die van een 135i coupé erin, zelf ophanging , remmen sper aanpassen .. lekker understatement wagentje ..
Al denk ik dat er nog maar weinigen zijn die dat idee ook daadwerkelijk hebben uitgevoerd. En eerlijk? Als je dan de kostprijs ervan bekijkt, njah, dan ga ik liever om een 6 maand oude E92 M3 ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat laatste tekstje is zo goed als integraal teleurstellend.- 2e helft 2011 (tegen dan is de huidige '1 "oud")
- uiteindelijk niet veel meer dan een 135i met de DCT en wat meer power, en ja OK 't sperdifferentieel
- 1,5 ton (en daarmee maar 100 kg lichter dan de M3)
- ...
Comment
Comment