Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• "1-Reeks M Coupé"

Ik wil dat.

Comment

• Op Ascari:

Comment

• (mooie collectie M-cars daar rechts)

Comment

• Comment

• Ziet er vrij aggresief ogend uit, I like it!

Comment

• Speciale tellerpartij maar voor de rest, stuur en zetels van de M3.

Comment

• Krijg er niet genoeg van...

Comment

• Naast dé CSL en met nog een hoop ander leuk speelgoed op de achtergrond.

Comment

• Dit wordt vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Breedheid
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ik ben benieuwd.

Ik ga er eens mee rijden, maar ik vrees er wat voor ...

Het zal geen echte M zijn. Het zal een opgesmukte 135i zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Ik ben benieuwd.

Ik ga er eens mee rijden, maar ik vrees er wat voor ...

Het zal geen echte M zijn. Het zal een opgesmukte 135i zijn
                            imho zou die dan al LANG op de markt, zijn,
                            geziende lange testperiode hoop'k echt op een "bommetje"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Het zal geen echte M zijn.
                              Ik denk dit juist wel een echte M zal zijn, en zelfs eentje van de nieuwe generatie met geblazen motoren. Het tijdperk van de atmosferische M-motoren is voorbij...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als er een M sper opzit geef ik jullie gelijk

Comment

• Zit erop, te zien aan de koelribben. Ook 't stuur en de zetels van de M3. Ik vermoed ook een aangepast onderstel (bussen, geo).

Lijkt me wel dat dit ding een bommetje moet zijn.

En check hoe zalig vet dat ding op de baan staat jammer van de lijn opzij, blijf de coupé een tikkie te kort vinden. Maar zou ermee kunnen leven, in deze auto

Comment

• Onboard video: http://www.youtube.com/watch?v=R6FNlxtTAhQ

N55 motor, Willam Blake?
                                    Last edited by ; 13/07/2010, 00:54.

Comment

• Ik mis het typische 'gorgelende' inlaatgeluid van een M-motor. Bij mijn M3 vind ik dat hemels. Hier hoor ik een gewone 135i.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ik mis het typische 'gorgelende' inlaatgeluid van een M-motor. Bij mijn M3 vind ik dat hemels. Hier hoor ik een gewone 135i.
                                        Uw M3 heeft de laatste atmosferische ///M-motor vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Ik mis het typische 'gorgelende' inlaatgeluid van een M-motor. Bij mijn M3 vind ik dat hemels. Hier hoor ik een gewone 135i.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Uw M3 heeft de laatste atmosferische ///M-motor vrees ik...
                                          Dat is dus wat ik bedoel. Hij kan wel M snel zijn, hij heeft volgens mij de M sensatie niet ...

We shall see ... i could be wrong you know

Comment

Working...
                                          X