Heeft veel om er een echt trackbommetje van te maken, op circuit ben ik fan van de 1, hoewel ik de coupé aartslelijk vind.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn check hoe zalig vet dat ding op de baan staat jammer van de lijn opzij, blijf de coupé een tikkie te kort vinden. Maar zou ermee kunnen leven, in deze auto
Comment
-
Probleem met de 135i op circuit is dat hij vrij zwaar is tov bvb de 130i (eigen kind schoon kind zeker :p)
Ook de temperaturen lopen op circuit bij een 135i snel op. Als je wat leest gaan er velen in noodloop als het een beetje warm is.
Ik hoop maar dat ze dat bij BMW aangepakt hebben.
Ik kijk er ook naar uit hoor, en ik hoop vooral dat het een bommetje wordt, want hij heeft het potentieel de beste sturende bmw te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
N54 loopt idd warm, als je een beetje gast zit je olie zo aan 120-125° maar gaat er nooit boven (oliekoeler)
eerste N54's hadden dat niet en liepen idd warm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenklinkt identiek als onze 335i
N54 loopt idd warm, als je een beetje gast zit je olie zo aan 120-125° maar gaat er nooit boven (oliekoeler)
eerste N54's hadden dat niet en liepen idd warm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtennee, ascari kz1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeb dat altijd al een disproportioneel gedrocht gevonden eigenlijk, die coupé
Zoals gTa en Nas hier al aangaven: wie weet wat dit zou geven op een Hatch... Imo sowieso de meest geslaagde carrosserievorm van de 1-reeks wat proporties betreft. De coupé (en cabrio ook) vind ik absoluut niet geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEr zijn er toch nog steeds veel die op circuit na x aantal minuten in noodloop gaan
maar bij de EVO longtermer hadden ze toch niks van problemen als ik mij het goed herinner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeb dat altijd al een disproportioneel gedrocht gevonden eigenlijk, die coupé
We plakken der ff een kont aanvast en dan hebben we een nieuw model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKruising van een 135tii (zo gaat dit ding toch heten?) en een Mégane R26.R, in het koetswerk van een '1 Sporthatch (3-deurs).
Twee kuipjes, daarachter een kooi, voor de rest lege koffer, breed zoals dit ding hier, en 400 paarden. Hottest hatch ever.
Ik zeg het je, ik snap nog altijd niet wat iemand in een BMW X1 ziet, maar hoe je het ook draait of keert het slaat aan...
Comment
-
Alle details over de 1-Reeks M Coupé even samen gepuzzeld:
- de 1-Reeks M Coupé (en zeker niet ‘M1′) verschijnt medio 2011 in de showrooms
- de prijs wordt 5% boven de 135i oftewel op 50.000€ voor opties geschat
- daarvoor krijg je een 3.0 zes-in-lijn biturbo met pakweg 330pk
- goed voor o-100 in 5 seconden en (gelimiteerde) 250km/h voluit
- een zesbak is standaard, een zeventraps-DKG tegen betaling
- met 1350kg zou het gewicht 100kg lichter afklokken dan dat van de 135i
- ditmaal ligt nadruk op rijdynamiek, niet op dragsterprestaties
- daarvoor krijgt de 1-Reeks M Coupé de banden en spoorbreedte van de M3
- ook de magische M-sper van de M3 is van de partij
- maar de dempers zijn vast beter dan de regelbare exemplaren van grote broer
- de ‘Ringtijd is gelijk aan de E90 M3, met nog een half jaar ontwikkeling te gaan
Volledig artikel alhier: http://drivr.be/2010/07/14/bijna-all...-m-coupe-2011/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEn @ gTa, 135tii, dacht het niet.
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVR Bekijk BerichtenAlle details over de 1-Reeks M Coupé even samen gepuzzeld:
- de 1-Reeks M Coupé (en zeker niet ‘M1′) verschijnt medio 2011 in de showrooms
- de prijs wordt 5% boven de 135i oftewel op 50.000€ voor opties geschat
- daarvoor krijg je een 3.0 zes-in-lijn biturbo met pakweg 330pk
- goed voor o-100 in 5 seconden en (gelimiteerde) 250km/h voluit
- een zesbak is standaard, een zeventraps-DKG tegen betaling
- met 1350kg zou het gewicht 100kg lichter afklokken dan dat van de 135i
- ditmaal ligt nadruk op rijdynamiek, niet op dragsterprestaties
- daarvoor krijgt de 1-Reeks M Coupé de banden en spoorbreedte van de M3
- ook de magische M-sper van de M3 is van de partij
- maar de dempers zijn vast beter dan de regelbare exemplaren van grote broer
- de ‘Ringtijd is gelijk aan de E90 M3, met nog een half jaar ontwikkeling te gaan
Chippen naar 400 pk dit ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVR Bekijk BerichtenAlle details over de 1-Reeks M Coupé even samen gepuzzeld:
- de 1-Reeks M Coupé (en zeker niet ‘M1′) verschijnt medio 2011 in de showrooms
- de prijs wordt 5% boven de 135i oftewel op 50.000€ voor opties geschat
- daarvoor krijg je een 3.0 zes-in-lijn biturbo met pakweg 330pk
- goed voor o-100 in 5 seconden en (gelimiteerde) 250km/h voluit
- een zesbak is standaard, een zeventraps-DKG tegen betaling
- met 1350kg zou het gewicht 100kg lichter afklokken dan dat van de 135i
- ditmaal ligt nadruk op rijdynamiek, niet op dragsterprestaties
- daarvoor krijgt de 1-Reeks M Coupé de banden en spoorbreedte van de M3
- ook de magische M-sper van de M3 is van de partij
- maar de dempers zijn vast beter dan de regelbare exemplaren van grote broer
- de ‘Ringtijd is gelijk aan de E90 M3, met nog een half jaar ontwikkeling te gaan
Volledig artikel alhier: http://drivr.be/2010/07/14/bijna-all...-m-coupe-2011/
Comment
Comment