Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Uitlaten links hangen scheef?
    Ik denk dat het zo bedoeld is.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dé ideale kar voor gTa !

Comment

• Comment

• Een idee van't prijskaartje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                    Licht eraan wat je onder een echt M verstaat.
                    Een lichtgewicht atmo sportwagen zal het niet worden.
                    Er zal wel een M/// op de achterkant staan, daar ben ik zeker van.
                    Wel, ik bedoel daarmee dat ze ook hun werk gemaakt zullen hebben van ophanging en dergelijke.
                    Jammer dat ze die 4.0 V8 uit de M3 daar niet in pleuren, dat zou wat geven!

Het ziet er veelbelovend uit, wordt een lekker karretje naar mijn gedacht.

gTa koopt zichzelf straks een verjaardagscadeau?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                      Een idee van't prijskaartje?
                      Op verschillende fora variëren de prijsspeculaties van 50K tot 65k EUR

Comment

• volgende week NOG eens naar de dealer
                        gaan ze dat blijven ontkennen??????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Motor uit de Z4 sDrive 35IS
                          als het een echte M wordt zullen ze er nog wat speciaals van maken.. en niet gewoon N54 met een remap en verbeterde koeling.

ziet er trouwens erg dik uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            als het een echte M wordt zullen ze er nog wat speciaals van maken.. en niet gewoon N54 met een remap en verbeterde koeling.

ziet er trouwens erg dik uit
                            Tuurlijk niet... Er zullen wel grondige aanpassingen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Dé ideale kar voor gTa !
                              voor 80% van 't forum peiz'k
                              (rij-ervaringsgewijs, looks/merk-imago zal wel iets anders zijn )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                voor 80% van 't forum peiz'k
                                (rij-ervaringsgewijs, looks/merk-imago zal wel iets anders zijn )
                                Is dat niks voor u zo een 135i M ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                  Wel, ik bedoel daarmee dat ze ook hun werk gemaakt zullen hebben van ophanging en dergelijke.
                                  Jammer dat ze die 4.0 V8 uit de M3 daar niet in pleuren, dat zou wat geven!

Het ziet er veelbelovend uit, wordt een lekker karretje naar mijn gedacht.

gTa koopt zichzelf straks een verjaardagscadeau?
                                  Ja, .... , nog meer ONDERSTUUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                    Ja, .... , nog meer ONDERSTUUR
                                    Ik heb me ooit eens laten vertellen dat die V8 minder weegt dan de S54B32 uit de vorige M3 ... dus dat zal dan wel meevallen zeker?

Edit: Even wat opzoekingswerk gedaan http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S65

The resulting engine weighs 202 kg (445 lb): 15 kg (33 lb) lighter than the straight-6 engine it replaces, while also being shorter.
                                    Last edited by janvkn; 28/08/2010, 13:09.
                                    AutoMinded.be

Comment

Is dat niks voor u zo een 135i M ?
                                      abbaJA, maar eerst TOK buiten,
                                      er zijn nog andere kanshebbers (licht, max 3.0, liefst fiets-vriendelijk,...)

Comment

Dé ideale kar voor gTa !
                                        Niet alleen voor hem!

Die kleur is prachtig trouwens

Comment

• Dit wist Autowereld te vertellen (hebben erin gezeten naast de hoofdingenieur):

- differentieel van de M3
                                          - ong. tot 350pk ge-uprade motor van de 135i
                                          - zowel met kort schakelende manuele bak als met de DCT-transmissie
                                          -voorstelling januari 2011

(randnoot: de volgende M3 komt met een turbogeblazen 6-cilinder-in-lijn)

Comment

Working...
                                          X