komt er een hatch versie van de 1M? Ik zie enkel coupé's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenkomt er een hatch versie van de 1M? Ik zie enkel coupé's
Comment
-
ik hoop op een hatch, gezien ik een coupé belachelijk lelijk vindCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Dit wist Autowereld te vertellen (hebben erin gezeten naast de hoofdingenieur):
- differentieel van de M3 => super !
- ong. tot 350pk ge-uprade motor van de 135i => balen
- zowel met kort schakelende manuele bak als met de DCT-transmissie => korte bak , GENIAAL
-voorstelling januari 2011 => ik ben benieuwd
(randnoot: de volgende M3 komt met een turbogeblazen 6-cilinder-in-lijn)
=> BOOOOOOOOO
Comment
-
Some more details per bimmerfile.com:- The color is Valencia Orange Metallic, a new color exclusive to the 1M
- The 1M will be manual transmission only
- Those are the M3 Competition Package wheels
- The front air intake is pretty similar to the M3's, but even more pronounced
- The side skirts are also much like the M3's in shape
- The side vents will be 'outrageous' compared to the other M cars
- Some minor detail in the revealed area of the M1 will be changed. Bimmerfile suggests it's related to the headlights.
- The rear valance will have vents above the exhaust that protrude out and are angled slightly inward (see here, courtesy of bimmerfile)
- There's an oil-cooler in-front of the front left wheel (see here)
- The rear-view mirrors will look very familiar to E9X M3 owners
- Only 2500 cars!!!
Interview met Dr. Segler: "There is not really a competitor"
http://www.bimmerfile.com/podcast/bimmercast_29.mp3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten- The 1M will be manual transmission only
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten- zowel met kort schakelende manuele bak als met de DCT-transmissie => korte bak , GENIAAL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWat is het nu?
Wel, die van Autowereld vroegen naar de DCT, en de hoofdingenieur knikte..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten- Only 2500 cars!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat de volgende M3 terug een 6-pitter wordt vind ik wel tof eigenlijk. Laat V8'en maar voor de M5.
De focus van de 1-M is terug echt rijplezier en handling, niet zozeer power power power.. vind ik persoonlijk een goede evolutie
Wel een knappe coupé met een opvallend kleurke. Dat ze 'm nu maar rap volledig onthullen.
Comment
-
Fuck me Die front fenders zijn geil.
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDé ideale kar voor gTa !Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtengTa koopt zichzelf straks een verjaardagscadeau?
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEen idee van't prijskaartje?Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOp verschillende fora variëren de prijsspeculaties van 50K tot 65k EUR
Comment
-
-
There was a Prototype with M-DCT built for evaluation alongside the manuals , unfortunately because this is a (for M) a very cost effective project the costs threatened to spiral out of control in terms for the inclusion of an M DCT. There is also the time factor running against. Had we done this earlier then we would have had the time to accomodate.
With the introduction of the next generation 1er hatch less than twelve months away . The strategy is to take the 1M further away from the hatch so that both cars will be individually distinguished. or in simple form? The 1M is an M car .
We are looking at a life span of just over 2 years for the 1M , the only reason for the go-ahead was to produce something that can be made quickly by using off the shelf parts.
What we are looking at is since the first official video introduction is that serious interest is now over 10,000, it initially depends on the reaction and if there is demand. If BMW discover that there is demand for such a car then they might try to accomodate , it all depends on the outcome. For which there is no definite answer at this time.
Although because there is more time for the engineers , the next generation
1M which will arrive in 2014 will be engineered to accept both transmissions.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zou er mijn E93 M3 voor durven inruilen...
Comment
Comment