Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alleen manueel

Vreemd, enigszins want sinds de N55 x35i motor in de 1-reeks kan je ook DCT bak hebben.. zo zie je maar dat M-DCT toch nog aardig verschilt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Alleen manueel

Vreemd, enigszins want sinds de N55 x35i motor in de 1-reeks kan je ook DCT bak hebben.. zo zie je maar dat M-DCT toch nog aardig verschilt.
      Ik denk dat ze de 1M Coupe niet me M-DCT aanbieden om niet te dicht in het vaarwater van zijn grotere broer de E9x M3 te komen

Comment

Alleen manueel

en de z4 35 IS komt dan weer enkel met dct
        Deze is toch een N54, net als de Z4 IS, of niet?

Comment

• Me want

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
            Me want
            op naar de dealer zou'k zo zeggen
            benieuwd of ze nog steeds "ontkennen"

Comment

• WAW, jammer dat er maar 2500 van worden gemaakt, die zullen wrs snel weg zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                op naar de dealer zou'k zo zeggen
                benieuwd of ze nog steeds "ontkennen"
                Mijn financiën zeggen nee voor de moment

Bij ons in de garage zeiden ze paar maand geleden al dat ie er aankomt trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  en de z4 35 IS komt dan weer enkel met dct
                  Deze is toch een N54, net als de Z4 IS, of niet?
                  volledig juist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Dat ziet er goed uit!

Ik bid voor een gewichtsreductie gezien de spekkigheid van een normale 1...

Comment

volledig juist
                      Hoezo? Is dit niet de N55 die hier in zal liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        HOE VET IS DA!?!
                        Zeker 1500 kilo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Hoezo? Is dit niet de N55 die hier in zal liggen?
                          N54 99% zeker. (als basis)

twin-turbo hé, met de N55 hebben ze ook sowieso nog niet genoeg ervaring om te tunen. nadeel is wel geen Valvetronic maar wel twin-turbo power en een hesere sound

bv: de US-only 335is is N54, de 335i is N55

nu ja, normaal zit er in elke M een SxxBxx motor.. en S54 kunnen ze hem al niet meer noemen dus geen idee..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Zeker 1500 kilo...
                            zou toch mooi zijn moesten ze hem onder de 1500 kg grens krijgen met volle tank en alle vloeistoffen aanwezig.. maar ik vrees er ook een beetje voor

Comment

zou toch mooi zijn moesten ze hem onder de 1500 kg grens krijgen met volle tank en alle vloeistoffen aanwezig.. maar ik vrees er ook een beetje voor
                              Deze auto zou niet meer mogen wegen dan 1300kg imo.

Comment

• ach er zal vast wel een meer hardcore versie van uitkomen die wel lichter is......geld moet blijven komen he

Comment

• Gewicht besparen kost meestal geld. En aangezien ze willen gaan voor een "affordable M car" denk ik niet dat het een lichtgewicht zal zijn. Maar niets houdt u tegen om zelf wat dingen uit te breken hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Zeker 1500 kilo...
                                    Weegt zo een koekendoos 1500 kilo?

Comment

• Een gewone 120d weegt 1425kg, een M-versie kan dan toch niet meer dan 1500 wegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                        Een gewone 120d weegt 1425kg, een M-versie kan dan toch niet meer dan 1500 wegen?
                                        Een 135i weegt al 100kg meer, geen idee hoe dat komt...

De M3 weegt ook ruim 150 kilo meer dan de gewone 3 reeks.

Comment

• Diff, zwaardere motor, extra radiators, stevigere (dus dikkere) ophanging/cardan,..

Comment

Working...
                                          X