Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
    Aan die uitlaat kijk je volgens mij ook op het hitteschild ipv carbon.

Het zwart lipje dat komt piepen rechts onder de zwarte afdekking, lijkt geen carbon.
    Ik vind die structuur links toch héél fel lijken op dit:

Maar ik kan uiteraard verkeerd zijn, het blijft een gok natuurlijk
    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      Op bimmerpost zeiden ze ook eerst dat het een stukje van de alu heatshield was, maar nu blijken ze toch te beweren dat het carbon is...
      Ik neem maar over wat ik vind op andere fora
      Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
      Ik ga biemerke bijstaan en gok toch ook op carbon Links boven de uitlaat lijkt me toch carbon-structuur te zijn! Laat ons hopen

Edit: oei, biemerke is 2fast4me :-D
      Ik geloof 't niet. Bovendien: al 'es een carbon diffusor gezien van BMW PP voor de '1 coupé? Dat carbon loopt niet tot daar, hoor.

Is (bijna 100% zeker van) identiek aan het geribbeld alu dat ge ziet voor de demper, maar dan donkerder omdat 't anders gericht is en de uitlaat 't meeste licht tegenhoudt. WTF zouden ze daar glanzend carbon moeten gaan steken, net boven een hete uitlaat? Think...

'k Zeg niet dat 't geen carbon diffusor wordt, hè, maar daaraan kunt ge dat écht niet zien zne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik geloof 't niet. Bovendien: al 'es een carbon diffusor gezien van BMW PP voor de '1 coupé? Dat carbon loopt niet tot daar, hoor.

Is (bijna 100% zeker van) identiek aan het geribbeld alu dat ge ziet voor de demper, maar dan donkerder omdat 't anders gericht is en de uitlaat 't meeste licht tegenhoudt. WTF zouden ze daar glanzend carbon moeten gaan steken, net boven een hete uitlaat? Think...

'k Zeg niet dat 't geen carbon diffusor wordt, hè, maar daaraan kunt ge dat écht niet zien zne...

Tante heeft weer gelijk

Comment

Tante heeft weer gelijk
          Een kus van de juffrouw en een bank vooruit voor gTa

Comment

• zo te zien geen klepjes in de uitlaat

Comment

Dat ziet er veelbelovend uit.

Comment

• Wij willen (full) foto's van die ragkrel!

Comment

• Ziet er echt zooo lekker uit! Kleurtje ook zeker niet slecht!

Comment

• Comment

• Als dat de achterkant wordt >>>>>>>

Comment

• niet overtuigd van die renders. Het zal er in realiteit wel beter uitzien, hoop ik.

Comment

• Die achterkant vind ik ook maar niks.
                          Die 1 coupé zijn kont is gewoon te klein om vol te hangen met een diffusor en 4 uitlaten.
                          Mening kan misschien nog veranderen met realistischere foto's als de achterkant er zo komt uit te zien teminste.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Achterkant klopt niet helemaal denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

BREEDheid
                              Wat een droomwagen
                              Helaas slechts 2500 exemplaren? Die zijn toch binnen de 24uur de deur uit?
                              Wat een DIKKE één

Comment

• Vanaf wanneer zou je deze kunnen bestellen?
                                2014 Bmw 118d Estorill //M
                                2000 Bmw 320d
                                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
                                  Vanaf wanneer zou je deze kunnen bestellen?
                                  Is dit wat ik denk dat het is?

Comment

• Zo ziet het er prachtig uit! Maar ik blijf erbij: dit beest moest verschijnen in hatch vorm en niet in die lelijke gedrongen coupé carrosserie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Zo ziet het er prachtig uit! Maar ik blijf erbij: dit beest moest verschijnen in hatch vorm en niet in die lelijke gedrongen coupé carrosserie...
                                      Ieder z'n ding, I like the coupe

Comment

• Comment

• Klopt precies iets niet met die foto.

Comment

Working...
                                          X