Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Zou deze 1M niet meer vermogen krijgen dan de 35is? Ik hoop toch van wel. Ook hoop ik dat deze 1M tot 100 kan spurten in minder dan 4,5 seconden.
    Sneller dan de M3, dat zal wel niet.

Comment

• Ik ben ook ff gaan kijken bij 1addicts:

edit: ik lees net daat 1 serie M ~1500kg
      Met 360pk geeft dat ongeveer dezelfde pk/kg verhouding als de M3, misschien kan 0-100 met de M3 dan wel kampen. Maar waar zit de meerwaarde van de M3 dan nog?
      Last edited by ; 04/09/2010, 20:55.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Zou deze 1M niet meer vermogen krijgen dan de 35is? Ik hoop toch van wel. Ook hoop ik dat deze 1M tot 100 kan spurten in minder dan 4,5 seconden.
          mits een remap zal dat wel lukken. die N54's staan er voor bekend.

Comment

• De N54B30A houdt op betrouwbare manier mappings met +400pk vol voor lange tijd, zolang de koeling snor zit. Karl-Otto Noelle, vroegere Alpina-motoringenieur en dus geen kleintje wat betreft knowhow inzake turbo-motoren, levert hedentendage versies af die op de proefbank ca. 430pk draaien (met grotere incooler en aangepaste uitlaatlijn).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              De N54B30A houdt op betrouwbare manier mappings met +400pk vol voor lange tijd, zolang de koeling snor zit. Karl-Otto Noelle, vroegere Alpina-motoringenieur en dus geen kleintje wat betreft knowhow inzake turbo-motoren, levert hedentendage versies af die op de proefbank ca. 430pk draaien (met grotere incooler en aangepaste uitlaatlijn).
              Da's echt vet, 400 pk in een eendje zeg.

Uit de X5/X6 M halen ze blijkbaar toch ook al een 650 pk.

Comment

• Betere versie:

Comment

• Zet hem zo maar af

Comment

• ²²²²²²²²

Comment

• veeeeel beter in dat kleur !!

Comment

• Comment

• Elke photoshop tot nu toe doet m'n goesting in die kar wel hard verminderen, man man wat een gedrochtjes telkens op die shops...

Comment

Elke photoshop tot nu toe doet m'n goesting in die kar wel hard verminderen, man man wat een gedrochtjes telkens op die shops...
                            ik vrees dat ge hiermee veel verkeersaggresie op uwe nek gaat halen,
                            mss toch maar een M3-sedan

Comment

• Als 't om te tracken is, toch maar niet denk ik. Als allround-kar (daily, reizen, tracken) zeker wel: laatste atmo hoogtoerige ///M.

Comment

Elke photoshop tot nu toe doet m'n goesting in die kar wel hard verminderen, man man wat een gedrochtjes telkens op die shops...
                                Finally someone talking some sense here...

Comment

• Daarnet een vertegenwoordiger van BMW Romein een paar vraagskes gesteld op het autosalon van aalst. Hij was scheutig met informatie (ik ben iets te jong om in de markt te zijn ) en werd nog gered door een telefoontje.
                                  De dealers hebben reeds informatie gekregen over de 1 serie M coupe. In principe zou hij officieel bestelbaar zijn vanaf derde kwartaal 2011 maar de vertegenwoordiger liet weten dat dit nog later zou kunnen uitvallen tot oktober/november.

Comment

• Confirmed information:

1M: This will be a very limited production run. BMW will produce 2,700 units worldwide. The US will receive the largest allocation (no exact number was provided). It will be available in three colors. Alpine White, Jet Black and Valencia Orange. It will come in a manual only.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                      Daarnet een vertegenwoordiger van BMW Romein een paar vraagskes gesteld op het autosalon van aalst. Hij was scheutig met informatie (ik ben iets te jong om in de markt te zijn ) en werd nog gered door een telefoontje.
                                      De dealers hebben reeds informatie gekregen over de 1 serie M coupe. In principe zou hij officieel bestelbaar zijn vanaf derde kwartaal 2011 maar de vertegenwoordiger liet weten dat dit nog later zou kunnen uitvallen tot oktober/november.
                                      Bij Centrauto Deurne weten ze in ieder geval nog van niets Ik heb hen een mailtje verstuurd dat zij doorsturen naar Bornem voor meer informatie. Normaal zaterdag sturen ze het antwoord door naar mij
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Confirmed information:
                                        Kleurenpalet = jammer
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De komst is al een eindje bevestigd; in december wordt officiële informatie vrijgegeven
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X