Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die achterbumper

Why oh why brengen ze dat niet uit in een sportief blauw, ofzo? Wit en zwart en dan dan nog dat oranje. Zo jammer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Why oh why brengen ze dat niet uit in een sportief blauw, ofzo? Wit en zwart en dan dan nog dat oranje. Zo jammer...

Comment

• Dit wordt verdomme zo een geile kar hé !

Ik ben echt benieuwd wie er op het forum eentje gaat kopen ..

Comment

• Ik denk toch dat die gaat tegenvallen qua looks...

Comment

• Wordt supervet.

Comment

• Comment

• Wordt dik

Comment

• Ik hoop dat de verhoudingen een beetje gaan kloppen. Zo vind ik dat 'm vooraan te hoog op z'n poten staat.

Ik ben dus benieuwd om 'm irl te kunnen zien.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik hoop dat de verhoudingen een beetje gaan kloppen. Zo vind ik dat 'm vooraan te hoog op z'n poten staat.

Staat idd nogal hoog vanvoor ... zouden de transportblokken er nog onder zitten?
                    AutoMinded.be

Comment

Die achterbumper

Hela , iets tegen oranja ja ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik hoop dat de verhoudingen een beetje gaan kloppen. Zo vind ik dat 'm vooraan te hoog op z'n poten staat.

Dat is typisch BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Zeer benieuwd naar die lichten zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Dit wordt verdomme zo een geile kar hé !

Ik ben echt benieuwd wie er op het forum eentje gaat kopen ..
                            Als er in tussentijd niets anders opduikt, zou het best wel eens kunnen dat er zo eentje binnenkomt.
                            2014 Bmw 118d Estorill //M
                            2000 Bmw 320d
                            2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                            2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                            https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                            Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                            http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                            Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Zou perfect zijn in het Le Mans blauw of waarom niet terug Estoril ?

Comment

• Laat ze maar lekker bijbetalen voor individual kleurtjes

Comment

Die achterbumper

Ik vind deze kleur ook geweldig mooi/appart. Het zal hem goed/sportief staan!

Misschien de link van deze kleur naar de concept M1 een tijd terug?

Comment

• Maar wanneer gaan ze hem eindelijk uitbrengen?

Comment

• Word het ook een limited edition zoals gespeculeerd werd?

Comment

• Wauw, dit zou ik zograag willen !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Maar wanneer gaan ze hem eindelijk uitbrengen?
                                          Volgens mijn dealer die naar Bornem gemaild heeft zou hij in maart in productie gaan.

De productie start in maart volgend jaar. Richtprijs is 52000 incl. Wel alleen met manuele versnellingsbak

Centrauto Deurne

Ivan Cornelis
                                          Herentalsebaan 146-152 - 2100 Deurne - Belgium
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X