Ik vind dit echt een knappe, sportieve wagen. Zoals een 1 coupé moet zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZouden jullie hiervoor een E93 M3 met M-DCT voor wegdoen die tegen dan 3 jaar oud is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenMeen je dat? Perfectie? Het stoort je niet dat het, zeker voor een coupé, zo'n gedrongen lijnen heeft? De hoek van de achterruit bijvoorbeeld, vind ik veel te scherp. Bij een coupé verwacht ik een zachtere lijn die minder bruusk overgaat in de achterpartij. Dat is iets wat me altijd wat gestoord heeft bij de E82 (?).
Dus ik denk dat ik het substantief "perfectie" niet meteen ga gebruiken om deze wagen te beschrijven. Wat uiteraard niet wegneemt dat het een "sportief bakske" gaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMooi is niet alles
Zelf vind ik het model op zich niet zo geslaagd, maar dat heeft niet zozeer te maken met de hoek tussen achterruit en koffer (kijk bijvoorbeeld eens naar de E30 M3, dat is ook geen vloeiende lijn, maar toch een zalig model?) maar wel met de proporties die niet helemaal lijken te kloppen.
Anderzijds kan, mede door de motorisatie (en dat is natuurlijk irrationeel) het "mooie" ook in het "lelijke" schuilen (en dan denk ik spontaan aan de Z3 coupé).Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Akkoord, en in die zin volg ik Sjoerie wel: het is een wagen zoals een 1 coupé hoort te zijn. Maar om het zoals BMWMB "perfectie²" te noemen...zover wil ik écht niet gaan. Ik weet wel dat het bon ton is om hier alles wat naar BMW ruikt superduper te vinden maar de 1 serie heeft me nooit kunnen bekoren.
Maar ik vind bijvoorbeeld ook dat BMW iets te weinig onderscheid maakt in zijn modellen: de nieuwe 7 kan ik nauwelijks onderscheiden van de nieuwe 5. Dat maakt ze niet lelijk of zo, ik vind ze (en dan zeker de F01/F02) zeer geslaagd maar ik merk dat ik ze gewoon niet meteen herken. Een verwijt dat je hier vooral hoort als het over de VAG groep gaat (die daarmee uiteraard niet vrijgepleit zijn, maar dat hoor niet in dit topic thuis).
Enfin, ik vind het geen "perfecte" auto, maar wel een gepast topmodel voor de 1 serie.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenMiljaar !
Dragon, I am sooo jeaulous !!!
Neem hem in dit oranje, en in de winter pleur je er 18" onder in zwarte hoogglans.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIk wil eerst wel eens weten hoe snel je erbij moet zijn om te bestellen. Volgens mij gaat dat nog geen lachertje worden en uitverkocht zijn voor de productie begint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIk wil eerst wel eens weten hoe snel je erbij moet zijn om te bestellen. Volgens mij gaat dat nog geen lachertje worden en uitverkocht zijn voor de productie begint
En zal volgens mij zonder moeite op M3-niveau te brengen zijn qua vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDie auto is echt iets voor u vind ik.
En zal volgens mij zonder moeite op M3-niveau te brengen zijn qua vermogen.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
is dit nu nog niet officieel?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenis dit nu nog niet officieel?2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenis dit nu nog niet officieel?
Dus nog niet officieel voorgesteld kan je zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe foto's hierboven zijn photoshops.
Dus nog niet officieel voorgesteld kan je zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZouden jullie hiervoor een E93 M3 met M-DCT voor wegdoen die tegen dan 3 jaar oud is?
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenzijn dit photoshops?Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenYes sir.
Comment
-
Ja doen !
Comment
-
Comment