richtprijs zal tussen de 45K-50K zijn (volgens bepaalde bronnen )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichtenrichtprijs zal tussen de 45K-50K zijn (volgens bepaalde bronnen )
Ik heb de mijne en die zeggen iets anders
De productie start in maart volgend jaar. Richtprijs is 52000 incl. Wel alleen met manuele versnellingsbak
Centrauto Deurne
Ivan Cornelis
Herentalsebaan 146-152 - 2100 Deurne - Belgium2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenIemand die al een prijs kan schatten? :pOorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenDe productie start in maart volgend jaar. Richtprijs is 52000 incl. Wel alleen met manuele versnellingsbak
Centrauto DeurneSmilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
+ YouTube Video
Vandaag in België gepasseerd. Een M1? Ik denk eerlijk gezegd meer een gewone 1-serie, daarna nog een nieuwe 3-serie gevolgd door een niet gecamoufleerde 5-serie
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenEn wat zijn uw bronnen?
Ik heb de mijne en die zeggen iets anders
De productie start in maart volgend jaar. Richtprijs is 52000 incl. Wel alleen met manuele versnellingsbak
Centrauto Deurne
Ivan Cornelis
Herentalsebaan 146-152 - 2100 Deurne - Belgium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWaarom rijdt die 5 trouwens nog gecamoufleerd rond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenVandaag in België gepasseerd. Een M1? Ik denk eerlijk gezegd meer een gewone 1-serie, daarna nog een nieuwe 3-serie gevolgd door een niet gecamoufleerde 5-serieOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dit is nu de eerste auto die ik zie zitten als een waardige opstap van mijn modded 123d... kleine, relatief lichte en toch 4-zits sportauto's aan redelijke prijs worden steeds zeldzamer. Ne zwarte, anders te schreeuwerig als daily.
Maar maart is te vroeg, tis nog minstens een jaar weg voor een opvolger dus we kijken de kat uit de boom...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Only few representatives of the international press were given the opportunity for a short ride on prototype vehicles of the BMW 1 Series M Coupé in the beginning of October.
Please read some excerpts of their impressions:
"1derful M". "A limited production run of 2700 units has been reported, with a healthy percentage of that number heading our way."
Link: motortrend.com
"At the moment the signs are extremely positive. It's the sort of car you get out of wishing you could have more time with. On the strength of what we've seen so far, it fully deserves the M-car billing, even if BMW made the wrong decision by not calling it the M1."
Link: insideline.com
"The thing that grabs your attention as you pull away is its flexibility. It will accept sixth gear at 1000rpm without any unruly shunt and continue to pull hard towards the business end of the range without any dip in demeanour. It’s under load in low gears, though, where it does its best work. Planting your foot in second induces the sort of rolling acceleration to match the 414bhp V8 M3 and it feels terrifically urgent right up to its 7000rpm limit."
Link: autocar.co.uk
"After all, it's difficult not to get excited about a new M car, especially one that supposedly takes its brief from the very first M3. First impressions suggest that buyers are in for a treat."
Link: carenthusiast.com
Found another article by yourself? Please let us know and send an email to cm@m-power.com.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenDit is nu de eerste auto die ik zie zitten als een waardige opstap van mijn modded 123d... kleine, relatief lichte en toch 4-zits sportauto's aan redelijke prijs worden steeds zeldzamer. Ne zwarte, anders te schreeuwerig als daily.
Maar maart is te vroeg, tis nog minstens een jaar weg voor een opvolger dus we kijken de kat uit de boom...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *Mercenary* Bekijk BerichtenIk ben eens benieuwd wat een vergelijkende test met een E46 M3 gaat opleveren.
Comment
-
Het hoofd van de M afdeling zei in een interview dat de 1M slechts een zucht trager is dan de E92 M3 op de Nordschleife. In de wandelgangen bij BMW wordt ook gefluisterd dat hij bewust niet met DKG wordt aangeboden om zijn grote broer niet met schaamrood op de wangen achter te laten.
Ik ben reeds verkocht, nu de wagen nog
Comment
-
Volgens de marketing-verantwoordelijke van onze BMW-verdeler zou deze 1M in eerste fase 390pk gekregen hebben. Met dit vermogen zou deze 1M een stuk sneller zijn dan de M3, en vandaar hebben ze het vermogen naar beneden gehaald. De 1M zou nu 340pk krijgen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
En wat hebt gij daarop geantwoord? "Aaah ja? Woooow, DAN moetek da hebben!"
Is een beetje gratuite toogpraat (vind ik) om minder snuggere klanten te imponeren, zo komt dat toch altijd op mij over. Ik denk dat ze nooit iets anders beoogd hebben dan dezelfde specs als de Z4is, en sure dat ze daar verschillende mappings op hebben gezet om te testen, vooral om resistentie en langeduurkwaliteit te onderzoeken. Automerken testen motoren immers ook aan vermogens die gevoelig hoger liggen (die die goeie chippers halen) om de stevigheid te testen en zwakke punten eruit te halen.
Comment
-
Eigenlijk had ik meer aandacht voor de marketing-verantwoordelijke zelf. Het is een knappe madam die toch wel de passie voor wagens in het bloed heeft.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEigenlijk had ik meer aandacht voor de marketing-verantwoordelijke zelf. Het is een knappe madam die toch wel de passie voor wagens in het bloed heeft.
Comment
-
En passie voor wagens ... soms stel ik mij daar vragen bij. 't Verschil is soms moeilijk te horen/voelen, maar geregeld vind ik toch dat ge geen natuurlijk ontstane passie voelt, maar eerder een gedegen kennis van de markt en producten die voortkomt uit een ambitieuze inzet in de job.
Zo ken 'k een autojournalist uit m'n studententijd, die toen (als jonge manspersoon) geen reet van auto's afwist en daar echt ijskoud bij bleef. En 'n andere kerel van bij mij in 't middelbaar die nu Audi verkoopt, toen ook helemaal geen interesse in auto's en nu zou je zo oppervlakkig gezien denken dat 'ie 'n autofanaat is maar da's eigenlijk vooral veel aangeleerde productkennis en zaken oppikken van met afficionado's te babbelen, als ge wat beter luistert of wat doorpraat komt dat dan plots wel opduiken.
('k zeg niet dat dat bij die madam zo is hé)
'k Vind dat altijd een beetje jammer, als ik dat 'ruik'. 'k Heb zo nog altijd 't romantisch idee dat een car salesman (m/v) nog méér gepassioneerd moet zijn dan mij, om me dingen te laten ontdekken en bij te brengen.
Overlaatst nog met een Porsche-verkoper gesproken op een niks met auto's te maken hebbende receptie. Die zei letterlijk dat z'n business geen passie 'ie voor hem, allez 't onderwerp toch niet, maar het verkopen wel en dat 'ie daar goed in is. "Voor hetzelfde geld verkoop ik boilers of halskettingen." Maar 'ie heeft 'n neus voor cliëntele met bovengemiddelde portefeuilledikte en past zich subliem aan aan dat publiek, en verkoopt dus zeer goed zn' product (voor zover P zichzelf niet verkoopt, uiteindelijk).
Comment
Comment