Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
    Merci man, ik voel mij al een heel stuk beter
    kennen die iets van oto's???
    kan'k daar ook eens naar bellen
    pfff, kut-dealer wil mijn niet-onredelijke wens niet vervullen (off-topic)

Comment

• die stance van dat bakske.... zo bruut he! hoe dik moet hij er wel niet uitzien IRL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
        die stance van dat bakske.... zo bruut he! hoe dik moet hij er wel niet uitzien IRL.
        M3 onderstel hé
        idd 't beste aan dat bakske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
          Ieuw, zot plastiekerig die gauges

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Ieuw, zot plastiekerig die gauges
            Volgens mij heeft dit veel met de overbelichting van de foto te maken. Volgens mij valt het IRL best mee. Je ziet bijvoorbeeld alle waarschuwingslampjes wat duidelijk wijst op overbelichting. Wat mij wel niet kan bekoren is die per 30 km/u-tacho. Doet mij aan Franse wagens denken.

Comment

• Wat een cheape tellerpartij! Zoiets heb ik nog nooit gezien in een BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Wat een cheape tellerpartij! Zoiets heb ik nog nooit gezien in een BMW!
                Dat lichtgrijs hebben ze nochtans ook al gebruikt bij vroegere tellers van de M5 dacht ik.

Comment

• Idd, maar de combinatie vind ik ook maar lelijk.

De 'is' modellen van BMW (Z4, 335is, oude X5 4.6/8 iS) hadden dacht ik ook die kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Wat een cheape tellerpartij! Zoiets heb ik nog nooit gezien in een BMW!
                    Idd, dat grijze gedeelte hadden ze achterwege mogen laten imo, ziet er zo tuning uit. (net zoals witte tellers in een 911 (4)S of Turbo btw)

Comment

• Meer pics:

[www.1addicts.com]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kijk 'es aan, leuk!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is dat niet de M5 F10/11
                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                          2015 Golf 7 GTD

Comment

• Ja, dat denk ik ook.

Comment

• Ja tuurlijk maar "ontdekte" 'm in de foto en postte het gewoon in 't topic waar ik de foto vond. En stond al in 't M5 topic.

Comment

• Nieuws heet van de naald :

Slechts 45 stuks voor België.

Eerste exemplaren : 05/2011

En nu het goede nieuws : zal op het salon van Brussel staan !!!!!!!!!!!!!!!!

Hiep Hiep Hoeraaaaaaaa!

Comment

• Zal waarschijnlijk snel uitverkocht zijn dan.
                                  Jammer dat ze weinig te zien zullen zijn in het verkeer.

Comment

• M1 "live" in LEIPZIG gezien bij het einde van de band tijdens werkbezoek van bijna 3 uren !
                                    Volledig NIEUWE ongecamoufleerde oranje uitvoering met CSL-velgen van band zien en HOREN afrijden ... gevolgd door een witte uitvoering met standaard velgen ...
                                    ... Zoals bij elk bezoek mocht en kon er niet gefilmd worden ... Toch speciaal om deze wagens in het echt zonder de gebruikelijke Bmw-belettering/camouflage gezien te hebben ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                      M1 "live" in LEIPZIG gezien bij het einde van de band tijdens werkbezoek van bijna 3 uren !
                                      Volledig NIEUWE ongecamoufleerde oranje uitvoering met CSL-velgen van band zien en HOREN afrijden ... gevolgd door een witte uitvoering met standaard velgen ...
                                      ... Zoals bij elk bezoek mocht en kon er niet gefilmd worden ... Toch speciaal om deze wagens in het echt zonder de gebruikelijke Bmw-belettering/camouflage gezien te hebben ...
                                      Holy shit Jij hebt de productieversie al live gezien of wat? Je maakt me verdomme jaloers! Blijkbaar zijn er dan toch meerdere velgen, er wordt nochtans gecommuniceerd dat er standaard 19" zou opzitten. Wat vond je ervan zo IRL? Had je een voorkeur voor een bepaalde kleur? Is ie dik?
                                      Ik veronderstel dat jij voor BMW werkt of voor een toeleverancier. Ik kijk er ook al naar uit om ooit eens een fabriek te gaan bezoeken. Toen ik nog bij Fiat werkte vond ik dat toch een leuke ervaring. Ah ja, en hoe klinkt ie?

Comment

• En een paar posts erboven staat dat de eerste exemplaren pas 5/2011 worden geproduceerd, dus is dit toch nog een preproductiemodel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                          En een paar posts erboven staat dat de eerste exemplaren pas 5/2011 worden geproduceerd, dus is dit toch nog een preproductiemodel?
                                          Dat staat daar niet, er staat eerste leveringen in België. De definitieve wagen wordt voorgesteld in december met de bijbehorende specs en officiële foto's. Dus die moeten toch nu al ergens geproduceerd worden hé dan.

Comment

Working...
                                          X