Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M135i / M1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat een hoop belachelijk gezeik. Zoveel trammelant werd er nog niet verkocht rond een Carrera GT. Die marketing begint echt belachelijk te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      wat een hoop belachelijk gezeik. Zoveel trammelant werd er nog niet verkocht rond een Carrera GT. Die marketing begint echt belachelijk te worden.
      Tis dan ook maar een Porsche hé

Comment

tot ge die beroemde Porsches ook gaat strippen en tunen denk ik.
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        wat een hoop belachelijk gezeik. Zoveel trammelant werd er nog niet verkocht rond een Carrera GT. Die marketing begint echt belachelijk te worden.
        De Fuel voelt al concurrentie van een lastig BMW'ke aankomen precies.

Nee ik bedoel met die dikke turbobenzine gaat heel hard motorisch mee te spelen zijn, ongelofelijke dingen gaan bekende tuners daar uit sleuren die sommige Porsches (e.a. gebruik gewoon het sportwagenmerk als referentie) dik het leven zuur gaan kunnen maken... Begrijp me niet verkeerd he fuel, uw GT3 zou ik nog steeds boven een 135i verkiezen. Ben een atmo-lover...
        Top Gear magazine staat ook nog een reportage in van de Manthey GT3. Wat een kot!

Maar als ik nu al waardes zie van +400 pk met een andere uitlaat, intake en mapping op een 135i...

Comment

trammelant
          Verhip, waar is dat 'woord van de dag'-topic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
            Deze PS zat er bonk op!

Filmpje van de 'onthulling'

http://m-power.com/_open/b/closedroom.jsp?lang=en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

:zucht: :rolls: Onthult dat ding nu toch gewoon! Zo een gedoe, zeg... BMW is precies in de leer gegaan bij Apple.
              Last edited by ; 07/12/2010, 09:21.

Comment

• Turbo's tunen sneller dan verschillende Porsches etc.... In dat geval lees ik : garantie.
                Het nieuwe turbo tijdperk is aangebroken we gaan nog iets meemaken en dat bedoel ik algemeen.
                Voor de rest hoe mooi de m3 is zo lelijk dit gedrocht. Ze hebben een prachtige hatchback maar nee ze doen de coupe dan maar. Ik begrijp dan ook al de wauw reacties niet (tenzij het enkel om prestaties gaat natuurlijk).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                  :zucht: :rolls: Onthult dat ding nu toch gewoon! Zo een gedoe, zeg... BMW is precies in de leer gegaan bij Apple.
                  Ni eens.

Apple toont gewoon niks en kondigt ook nooit iets aan tot op hun event zelf.

Goeie auto of niet, wat nen hoop zever errond zeg... en dan zo een m3 GTS dat is dan zo een "oja we hebben ook eens een m3 gestript. Doei!" modelleke qua marketing.

Comment

• qua techniek / prestaties een schitterende auto

maar de looks vind ik ronduit walgelijk... vanaf de deuren naar achter toe vind ik het totaal niet kloppen. Lijkt wel of ze vergeten zijn er een stuk tussen te zetten.
                    En voor de prijs moet je het ook niet doen lijkt me

Comment

• Ik vond de 1 coupe ook nie echt schoon. Maar deze 1m kan ik wel smaken. Die oogt wat breder en stoerder en vind het plaatje wel passen. Of het zijn prijs waard is dat laat ik in het midden.
                      Maar zoals de Fuel zegt... wat een gedoe er rond... waarom al die heisa Mss omdat het geen M1 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Turbo's tunen sneller dan verschillende Porsches etc.... In dat geval lees ik : garantie.
                        Het nieuwe turbo tijdperk is aangebroken we gaan nog iets meemaken en dat bedoel ik algemeen.
                        Voor de rest hoe mooi de m3 is zo lelijk dit gedrocht. Ze hebben een prachtige hatchback maar nee ze doen de coupe dan maar. Ik begrijp dan ook al de wauw reacties niet (tenzij het enkel om prestaties gaat natuurlijk).
                        De gustibus et coloribus...
                        Ik kon 'm ook niet smaken toen de wagen uitkwam, maar nu vind ik het een zalig bakje, zo gedisproportioneerd als 'ie is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                          De gustibus et coloribus...
                          Ik kon 'm ook niet smaken toen de wagen uitkwam, maar nu vind ik het een zalig bakje, zo gedisproportioneerd als 'ie is
                          Beetje zoals een Panamera eigenlijk

Comment

Comment

• Everything comes off Thursday @ Midnight (6pm EST)
                              If there doing this on Thursday then why the hype about 12th? I assume this is the date they release the spec? Price? Dates?
                              1M Coupe is not the full 1er story ...

Comment

• Donderdag zou D-Day zijn.

Comment

BOENK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Donderdag zou D-Day zijn.
                                    Ik kijk er al naar uit.

Toch zou ik het enorm spijtig vinden als ie niet beschikbaar wordt met M-DCT !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                      ²²²

Een BMW logo doet veel, hé...
                                      Trouwens, ik begrijp ook niet dat velen hier zo op het randje van hun stoel zitten te wachten: met alle mogelijke foto's en renderings kan je je toch al een perfect beeld vormen van hoe die eruit ziet?

Comment

• Hij is nog niet eens uit en ik ben hem al beu gezien

Comment

• Jaja, ze hangen ook al kerstverlichting & kerstreclame voor dat sinterklaas er al geweest is. Dat is toch met alles hetzelfde (marketingwise)? Ik zit ook altijd ongeduldig te wachten tot kerstmis.

Comment

Working...
                                          X