wat een hoop belachelijk gezeik. Zoveel trammelant werd er nog niet verkocht rond een Carrera GT. Die marketing begint echt belachelijk te worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M135i / M1
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwat een hoop belachelijk gezeik. Zoveel trammelant werd er nog niet verkocht rond een Carrera GT. Die marketing begint echt belachelijk te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtentot ge die beroemde Porsches ook gaat strippen en tunen denk ik.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenwat een hoop belachelijk gezeik. Zoveel trammelant werd er nog niet verkocht rond een Carrera GT. Die marketing begint echt belachelijk te worden.
Nee ik bedoel met die dikke turbobenzine gaat heel hard motorisch mee te spelen zijn, ongelofelijke dingen gaan bekende tuners daar uit sleuren die sommige Porsches (e.a. gebruik gewoon het sportwagenmerk als referentie) dik het leven zuur gaan kunnen maken... Begrijp me niet verkeerd he fuel, uw GT3 zou ik nog steeds boven een 135i verkiezen. Ben een atmo-lover...
Top Gear magazine staat ook nog een reportage in van de Manthey GT3. Wat een kot!
Maar als ik nu al waardes zie van +400 pk met een andere uitlaat, intake en mapping op een 135i...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtentrammelant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Filmpje van de 'onthulling'
http://m-power.com/_open/b/closedroom.jsp?lang=en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Turbo's tunen sneller dan verschillende Porsches etc.... In dat geval lees ik : garantie.
Het nieuwe turbo tijdperk is aangebroken we gaan nog iets meemaken en dat bedoel ik algemeen.
Voor de rest hoe mooi de m3 is zo lelijk dit gedrocht. Ze hebben een prachtige hatchback maar nee ze doen de coupe dan maar. Ik begrijp dan ook al de wauw reacties niet (tenzij het enkel om prestaties gaat natuurlijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten:zucht: :rolls: Onthult dat ding nu toch gewoon! Zo een gedoe, zeg... BMW is precies in de leer gegaan bij Apple.
Apple toont gewoon niks en kondigt ook nooit iets aan tot op hun event zelf.
Goeie auto of niet, wat nen hoop zever errond zeg... en dan zo een m3 GTS dat is dan zo een "oja we hebben ook eens een m3 gestript. Doei!" modelleke qua marketing.
Comment
-
Ik vond de 1 coupe ook nie echt schoon. Maar deze 1m kan ik wel smaken. Die oogt wat breder en stoerder en vind het plaatje wel passen. Of het zijn prijs waard is dat laat ik in het midden.
Maar zoals de Fuel zegt... wat een gedoe er rond... waarom al die heisa Mss omdat het geen M1 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTurbo's tunen sneller dan verschillende Porsches etc.... In dat geval lees ik : garantie.
Het nieuwe turbo tijdperk is aangebroken we gaan nog iets meemaken en dat bedoel ik algemeen.
Voor de rest hoe mooi de m3 is zo lelijk dit gedrocht. Ze hebben een prachtige hatchback maar nee ze doen de coupe dan maar. Ik begrijp dan ook al de wauw reacties niet (tenzij het enkel om prestaties gaat natuurlijk).
Ik kon 'm ook niet smaken toen de wagen uitkwam, maar nu vind ik het een zalig bakje, zo gedisproportioneerd als 'ie is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDe gustibus et coloribus...
Ik kon 'm ook niet smaken toen de wagen uitkwam, maar nu vind ik het een zalig bakje, zo gedisproportioneerd als 'ie is
Comment
-
Comment
-
Everything comes off Thursday @ Midnight (6pm EST)If there doing this on Thursday then why the hype about 12th? I assume this is the date they release the spec? Price? Dates?
1M Coupe is not the full 1er story ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDonderdag zou D-Day zijn.
Toch zou ik het enorm spijtig vinden als ie niet beschikbaar wordt met M-DCT !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenVoor de rest hoe mooi de m3 is zo lelijk dit gedrocht. Ze hebben een prachtige hatchback maar nee ze doen de coupe dan maar. Ik begrijp dan ook al de wauw reacties niet (tenzij het enkel om prestaties gaat natuurlijk).
Een BMW logo doet veel, hé...
Trouwens, ik begrijp ook niet dat velen hier zo op het randje van hun stoel zitten te wachten: met alle mogelijke foto's en renderings kan je je toch al een perfect beeld vormen van hoe die eruit ziet?
Comment
Comment