Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10/F11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Ik denk er net aan, jammer dat de E60 M5 CSL (25 Jahre one off special edition) met z'n 5,5-liter V10 en 580 pk geen testcase is dus voor de nieuwe M5. Zou zalig zijn, een atmosferische 5.5 met bijna 600 paarden. De V10 in de M5 CSL is trouwens gekoppeld aan de M-DCT, dus geen jerky SMG meer, moet zalig zijn.
    Last edited by ; 17/02/2010, 17:15.

    Comment


    • #82
      Ik volg even niet meer, komt er zo'n ding nu de nieuwe al uit is?

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Je slaat de bal mis en hebt toch niet alles goed gelezen vrees ik, maar goed het is welles nietes en jij weet beter dan ik wat ik denk.
        We gaan het daar dan ook bij laten.
        Redelijk zwakke reply's van je. Ik heb niets tegen u persoonlijk he, maar als je nu op mijn eerste reply eens deftig geantwoord had en niet naast de questie waren we nu zo niet bezig maar je begint altijd over andere dingen.

        Meer moet je er niet achter zoeken. Ik ga de discussie zelfs niet aan over wat nu het beste of veiligste is, ik zei gewoon dat je het ondertussen wel duidelijk had gemaakt dat je een 4WD voorstander bent en daarvoor moet je niet in een M-topic zijn.

        Als het van mij afhing hadden we het er na de eerste post al bij gelaten.

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Ik volg even niet meer, komt er zo'n ding nu de nieuwe al uit is?
          Neenee, de E60 M5 CSL is een one-off verjaardagsmodelletje : de M5 is 25 jaar geworden en een paar mannetjes in Garching hebben zich mogen uitleven. 't Ding heeft een rondje of 50 op de Nordschleife gereden en verhuist nu naar het inhouse museum.

          Comment


          • #85
            Ah bon, not for sale dus.
            Zijn er ergens foto's van te vinden (voor zover dat er anders zal uitzien)?

            Comment


            • #86
              Zeer weinig. Op de perssite niks. Hier en daar vind je een Ring-pic van 't ding.

              http://images.google.be/images?hl=nl...-8&sa=N&tab=wi

              en een artikeltje




              't Is echt een zot ding. De achterbank is volledig weg en ze hebben de caisse dan gewoon met een lap alcantara bekleed, precies zo een "ronde bank" waar je vroeger bij de mémé op mocht gaan zitten (in groene viltstof). De deurpanelen zijn wel nog standaard. Vooraan twee fixe Recaro racekuipjes. De middenconsole en de onderkant van het dashboard is met beige leder bekleed (vind ik raar), het dashboard is ook stock. Ze hebben soundproofing materialen eruit gezwierd en het ding is zo'n 70 kilo lichter dan een stock M5. Met 5.5 V10 en M-DKG7 dus.
              Last edited by ; 17/02/2010, 17:36.

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Al IRL gehoord?
                Jah al een paar keer zelfs maar ik vind het niet echt mooi de eerste keer was het wel speciaal maar daarna niet meer ik hoor bijvoorbeeld veel liever de V8 van de jaguar XK, maarja das allemaal persoonlijk hé.
                edit: ik dacht dat je de M5 bedoelde de X5M heb ik nog niet IRL gehoord
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

                Comment


                • #88
                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Waarschijnlijk mis ik de pointe hier, maar ... TTRS blijkt eerder 'n belabberde tracker te zijn. 60% gewicht op de vooras, erg onderstuurd en ondermaatse remmen. Ben er nochtans zo zot van, van die kar.
                  De pointe was dat 4-wielaandrijving je naar mijn opinie toch heel wat sneller uit de startblokken laat schieten. Maar een bmw M moet het natuurlijk niet alleen van zijn stoplichtsprintjes hebben, dat begrijp ik ook wel...

                  Comment


                  • #89
                    BMW's zijn voor patsers.

                    Comment


                    • #90
                      Tis te stil op het forum precies.. , toevallig ne gebuur van u gesproken dit weekend, je kwam "spontaan" ter sprake ..... iets over sattelietschotels en i pod toestanden

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Tis te stil op het forum precies.. , toevallig ne gebuur van u gesproken dit weekend, je kwam "spontaan" ter sprake ..... iets over sattelietschotels en i pod toestanden
                        Amai, triestig! Ik had nochtans mijn volgend antwoord al klaar:
                        "Panamera's zijn voor wielertoeristen."

                        Dat zal niet over mij gegaan hebben want daar heb ik eigenlijk niks mee te maken?

                        Comment


                        • #92
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          BMW's zijn voor patsers.
                          Thanks...
                          OO 00 OO

                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Thanks...
                            En gij zijt de Patser der Patsers!

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                              De pointe was dat 4-wielaandrijving je naar mijn opinie toch heel wat sneller uit de startblokken laat schieten.
                              Da's geen nieuws.

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Amai, triestig! Ik had nochtans mijn volgend antwoord al klaar:
                                "Panamera's zijn voor wielertoeristen."

                                Dat zal niet over mij gegaan hebben want daar heb ik eigenlijk niks mee te maken?
                                Silence is gold ...........but I go for metal:

                                "De Cayenne heeft standaard 2 deuren aan de voorzijde waardoor u uw paarden, via de voorzijde, uit de trailer kunt laten stappen. De achterklep functioneert, naast het klep systeem, ook als deur. Hierdoor bent u in staat de trailer ook voor andere doeleinden te gebruiken zoals het laden met een heftruck. Door het gebruik van een speciale chassis constructie is de vloerhoogte slechts 36 cm. wat zorgt voor een zeer goede wegligging. Deze trailer beschikt standaard over een 24 mm. multiplex vloer met een gevulkaniseerde ruitenmat die zeer goed schoon te maken is. U krijgt 5 jaar garantie op doorrotting van deze vloer. Ook is de cayenne voorzien van 2 uitzetramen en een dakluik in de polyester kap wat zorgt voor extra ventilatie"
                                Last edited by Jokke_vlo; 23/02/2010, 15:38.

                                Comment


                                • #96
                                  nog efkes mannen
                                  en gijlie kunt ulle testosteron e.d. terug kwijt

                                  Comment


                                  • #97
                                    Met een M5 dan ofwa?

                                    Comment


                                    • #98
                                      de gaspedaal instampen ipv op hun toetsenbord ruzie te zitten maken
                                      't zijn dan nog 2 toffe gasten
                                      (behalven als het over M of 4x4 gaat)

                                      Comment


                                      • #99
                                        Flupke even geruststellen :Wij hebben geen ruzie (bij mijn weten) soms worden humor en ruzie hier al eens door mekaar gehaald.

                                        4wd: ik ben zo een adept dat mijn volgende aankoop een rwd of fwd is?
                                        Je moet zoals GTA het mooi omschreef de verschillende voor en nadelen naast mekaar zetten en bovendien gaan kijken naar meer dan dat (gewichtsverdeling etc.....).
                                        Echter kan je er niet buiten dat qua sprintjes, op nat wegdek en het overbrengen van een pak pk's, op een bepaald moment een 4wd een serieuze optie wordt om het deftig op de baan te krijgen.
                                        Last edited by Jokke_vlo; 23/02/2010, 22:16.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik denk er net aan, jammer dat de E60 M5 CSL (25 Jahre one off special edition) met z'n 5,5-liter V10 en 580 pk geen testcase is dus voor de nieuwe M5. Zou zalig zijn, een atmosferische 5.5 met bijna 600 paarden. De V10 in de M5 CSL is trouwens gekoppeld aan de M-DCT, dus geen jerky SMG meer, moet zalig zijn.
                                          Ik ben ook zeer benieuwd hoe dat rijdt.. alleen vind ik er niks op het internet

                                          Comment

                                          Working...
                                          X