Ik denk er net aan, jammer dat de E60 M5 CSL (25 Jahre one off special edition) met z'n 5,5-liter V10 en 580 pk geen testcase is dus voor de nieuwe M5. Zou zalig zijn, een atmosferische 5.5 met bijna 600 paarden. De V10 in de M5 CSL is trouwens gekoppeld aan de M-DCT, dus geen jerky SMG meer, moet zalig zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10/F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenJe slaat de bal mis en hebt toch niet alles goed gelezen vrees ik, maar goed het is welles nietes en jij weet beter dan ik wat ik denk.
We gaan het daar dan ook bij laten.
Meer moet je er niet achter zoeken. Ik ga de discussie zelfs niet aan over wat nu het beste of veiligste is, ik zei gewoon dat je het ondertussen wel duidelijk had gemaakt dat je een 4WD voorstander bent en daarvoor moet je niet in een M-topic zijn.
Als het van mij afhing hadden we het er na de eerste post al bij gelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk volg even niet meer, komt er zo'n ding nu de nieuwe al uit is?
Comment
-
Zeer weinig. Op de perssite niks. Hier en daar vind je een Ring-pic van 't ding.
http://images.google.be/images?hl=nl...-8&sa=N&tab=wi
en een artikeltje
't Is echt een zot ding. De achterbank is volledig weg en ze hebben de caisse dan gewoon met een lap alcantara bekleed, precies zo een "ronde bank" waar je vroeger bij de mémé op mocht gaan zitten (in groene viltstof). De deurpanelen zijn wel nog standaard. Vooraan twee fixe Recaro racekuipjes. De middenconsole en de onderkant van het dashboard is met beige leder bekleed (vind ik raar), het dashboard is ook stock. Ze hebben soundproofing materialen eruit gezwierd en het ding is zo'n 70 kilo lichter dan een stock M5. Met 5.5 V10 en M-DKG7 dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAl IRL gehoord?
edit: ik dacht dat je de M5 bedoelde de X5M heb ik nog niet IRL gehoord2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarschijnlijk mis ik de pointe hier, maar ... TTRS blijkt eerder 'n belabberde tracker te zijn. 60% gewicht op de vooras, erg onderstuurd en ondermaatse remmen. Ben er nochtans zo zot van, van die kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTis te stil op het forum precies.. , toevallig ne gebuur van u gesproken dit weekend, je kwam "spontaan" ter sprake ..... iets over sattelietschotels en i pod toestanden
"Panamera's zijn voor wielertoeristen."
Dat zal niet over mij gegaan hebben want daar heb ik eigenlijk niks mee te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBMW's zijn voor patsers.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenThanks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenDe pointe was dat 4-wielaandrijving je naar mijn opinie toch heel wat sneller uit de startblokken laat schieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAmai, triestig! Ik had nochtans mijn volgend antwoord al klaar:
"Panamera's zijn voor wielertoeristen."
Dat zal niet over mij gegaan hebben want daar heb ik eigenlijk niks mee te maken?
"De Cayenne heeft standaard 2 deuren aan de voorzijde waardoor u uw paarden, via de voorzijde, uit de trailer kunt laten stappen. De achterklep functioneert, naast het klep systeem, ook als deur. Hierdoor bent u in staat de trailer ook voor andere doeleinden te gebruiken zoals het laden met een heftruck. Door het gebruik van een speciale chassis constructie is de vloerhoogte slechts 36 cm. wat zorgt voor een zeer goede wegligging. Deze trailer beschikt standaard over een 24 mm. multiplex vloer met een gevulkaniseerde ruitenmat die zeer goed schoon te maken is. U krijgt 5 jaar garantie op doorrotting van deze vloer. Ook is de cayenne voorzien van 2 uitzetramen en een dakluik in de polyester kap wat zorgt voor extra ventilatie"
Last edited by Jokke_vlo; 23/02/2010, 15:38.
Comment
-
Flupke even geruststellen :Wij hebben geen ruzie (bij mijn weten) soms worden humor en ruzie hier al eens door mekaar gehaald.
4wd: ik ben zo een adept dat mijn volgende aankoop een rwd of fwd is?
Je moet zoals GTA het mooi omschreef de verschillende voor en nadelen naast mekaar zetten en bovendien gaan kijken naar meer dan dat (gewichtsverdeling etc.....).
Echter kan je er niet buiten dat qua sprintjes, op nat wegdek en het overbrengen van een pak pk's, op een bepaald moment een 4wd een serieuze optie wordt om het deftig op de baan te krijgen.Last edited by Jokke_vlo; 23/02/2010, 22:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk er net aan, jammer dat de E60 M5 CSL (25 Jahre one off special edition) met z'n 5,5-liter V10 en 580 pk geen testcase is dus voor de nieuwe M5. Zou zalig zijn, een atmosferische 5.5 met bijna 600 paarden. De V10 in de M5 CSL is trouwens gekoppeld aan de M-DCT, dus geen jerky SMG meer, moet zalig zijn.
Comment
Comment