Ik heb er ook nog maar één reportage over gelezen (in BMW World o.i.d. van vorige maand). Denk niet dat er veel testritten mee zullen zijn, op het gevaar af om een artikel in de pers te zien verschijnen "E60 M5 buyers, you guys've been ripped, THIS is the one y'all shoulda had!!"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10/F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's geen nieuws.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenBlijkbaar was dat toch te moeilijk voor de persoon die mijn punt miste..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
Comment
-
BMW M5 laat (meer) van zich zien.
Na een half jaar laat de volgende generatie BMW M5 weer eens van zich zien. Nog altijd grotendeels verhullend opgesteld heeft de voorzijde iets aan camouflage verloren, en zo te zien wordt de M5 weer een echte krachtpatser in hart en nieren.
BMW heeft de zwoele nazomerzon verruilt voor het ijskoude Scandinavië om de M5 zijn sporen te geven. Tegelijkertijd is het prototype op deze foto’s iets warmer aangekleed met de typische BMW-camouflage. Rondom de grille zien we juist minder hypnotiserende stickers en dat geeft ons goed zicht op het aangedikte front. En zien we daar een ‘powerdome’ in de motorkap geboetseerd?
Binnen vier tellen
Dat het hier om de nieuwe M5 gaat is in ieder geval duidelijk en anders verraden de vier uitpuilende pijpen dit wel. De uitlaatgassen die hierdoor worden afgevoerd komen zoals jullie weten niet meer van een rochelende V10 maar van een aan de beademing liggende V8. Deze 4.4 liter achtcilinder-TwinPower Turbo wordt ontleend van de X5M en X6M en moeten zo’n 550 pk opwekken in de über-sedan. Als versnellingsbak kiest BMW M voor de M DCT-transmissie met dubbele koppeling waarmee de M5 zich binnen 4,0 seconden naar de 100 km/h kan katapuleren en een topsnelheid van 250 km/h kan halen. Begrensd welteverstaan, want wie de dealer lief aankijkt kan ongetwijfeld de 300 km/h-barrière doorbreken.
Medio 2011
Hoewel de M5 al aardig zijn productiefase nadert moeten we nog even geduld hebben voor ‘ie in de showrooms staat. Vermoedelijk doet de concept Parijs (oktober) aan en wordt het productie-exemplaar getoond op de NAIAS in Detroit welke altijd in januari plaatsvindt. Vervolgens duurt het nog een aantal maanden voordat iedere sterveling de nieuwe BMW M5 kan verwelkomen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dit wordt weer de moeite. Imo beter dan de V10 een dikke V8 met twinturbo, adieu concurrentie. Wrslk nog wat ruimte vrij voor extra pk's
Hopelijk zijn die velgen maar voorlopig en wordt het niets in deze aard, echt mottig. Gelukkig ook 4 ronde uitlaten. Ben benieuwd naar de officiële voorstelling...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMaak maar geen zorgen. Dat zijn velgen van de vorige X5, nl. styling 177.
Die waren te verkijgen in 18, 19 en 20".
Comment
-
Hopelijk verandert die achterbumper / uitlaatpijp nog wat. Van aan de zijkant steekt die precies zo'n heel eeeeiiiind uitOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenHopelijk verandert die achterbumper / uitlaatpijp nog wat. Van aan de zijkant steekt die precies zo'n heel eeeeiiiind uit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn zijn rivaal... De nieuwe F10 Alpina B5
Ik vond geen topic dus heb ik deze maar even hier geplaatst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwaarom camoufleren ze nog.. 1 ding vind ik toch een beetje jammer aan Alpina en dat is dat ze gewoon niet vernieuwen in hun design. Waarom niet eens zelf een nieuwe bodykit ontwikkelen ipv die gekleefde zaken?
Alpina blijft
Comment
-
Comment
Comment