Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10/F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb er ook nog maar één reportage over gelezen (in BMW World o.i.d. van vorige maand). Denk niet dat er veel testritten mee zullen zijn, op het gevaar af om een artikel in de pers te zien verschijnen "E60 M5 buyers, you guys've been ripped, THIS is the one y'all shoulda had!!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Da's geen nieuws.
      Blijkbaar was dat toch te moeilijk voor de persoon die mijn punt miste..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
        Blijkbaar was dat toch te moeilijk voor de persoon die mijn punt miste..
        Assumption is the mother of all fuckups.

Comment

• Toch nog een filmpje gevonden waar die m5 csl in voorkomt.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Net fimmeltje. Helaas geen woord over de CSL...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                Toch nog een filmpje gevonden waar die m5 csl in voorkomt.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Geil filmpje voor de BMW liefhebbers.

Comment

• BMW M5 laat (meer) van zich zien.

Na een half jaar laat de volgende generatie BMW M5 weer eens van zich zien. Nog altijd grotendeels verhullend opgesteld heeft de voorzijde iets aan camouflage verloren, en zo te zien wordt de M5 weer een echte krachtpatser in hart en nieren.

BMW heeft de zwoele nazomerzon verruilt voor het ijskoude Scandinavië om de M5 zijn sporen te geven. Tegelijkertijd is het prototype op deze foto’s iets warmer aangekleed met de typische BMW-camouflage. Rondom de grille zien we juist minder hypnotiserende stickers en dat geeft ons goed zicht op het aangedikte front. En zien we daar een ‘powerdome’ in de motorkap geboetseerd?

Binnen vier tellen
                  Dat het hier om de nieuwe M5 gaat is in ieder geval duidelijk en anders verraden de vier uitpuilende pijpen dit wel. De uitlaatgassen die hierdoor worden afgevoerd komen zoals jullie weten niet meer van een rochelende V10 maar van een aan de beademing liggende V8. Deze 4.4 liter achtcilinder-TwinPower Turbo wordt ontleend van de X5M en X6M en moeten zo’n 550 pk opwekken in de über-sedan. Als versnellingsbak kiest BMW M voor de M DCT-transmissie met dubbele koppeling waarmee de M5 zich binnen 4,0 seconden naar de 100 km/h kan katapuleren en een topsnelheid van 250 km/h kan halen. Begrensd welteverstaan, want wie de dealer lief aankijkt kan ongetwijfeld de 300 km/h-barrière doorbreken.

Medio 2011
                  Hoewel de M5 al aardig zijn productiefase nadert moeten we nog even geduld hebben voor ‘ie in de showrooms staat. Vermoedelijk doet de concept Parijs (oktober) aan en wordt het productie-exemplaar getoond op de NAIAS in Detroit welke altijd in januari plaatsvindt. Vervolgens duurt het nog een aantal maanden voordat iedere sterveling de nieuwe BMW M5 kan verwelkomen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• haha 4 seconden. Das toch gestoord snel voor een sedan

Comment

• Dit wordt weer de moeite. Imo beter dan de V10 een dikke V8 met twinturbo, adieu concurrentie. Wrslk nog wat ruimte vrij voor extra pk's

Hopelijk zijn die velgen maar voorlopig en wordt het niets in deze aard, echt mottig. Gelukkig ook 4 ronde uitlaten. Ben benieuwd naar de officiële voorstelling...

Comment

• Maak maar geen zorgen. Dat zijn velgen van de vorige X5, nl. styling 177.

Die waren te verkijgen in 18, 19 en 20".

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Maak maar geen zorgen. Dat zijn velgen van de vorige X5, nl. styling 177.

Die waren te verkijgen in 18, 19 en 20".

Ja dat dacht ik al, de breedte kwam precies van pas

Comment

• Hopelijk verandert die achterbumper / uitlaatpijp nog wat. Van aan de zijkant steekt die precies zo'n heel eeeeiiiind uit
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Hopelijk verandert die achterbumper / uitlaatpijp nog wat. Van aan de zijkant steekt die precies zo'n heel eeeeiiiind uit
                                Idd, maar denk dat wel

Comment

• En zijn rivaal... De nieuwe F10 Alpina B5

Ik vond geen topic dus heb ik deze maar even hier geplaatst

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      En zijn rivaal... De nieuwe F10 Alpina B5

Ik vond geen topic dus heb ik deze maar even hier geplaatst
                                      waarom camoufleren ze nog.. 1 ding vind ik toch een beetje jammer aan Alpina en dat is dat ze gewoon niet vernieuwen in hun design. Waarom niet eens zelf een nieuwe bodykit ontwikkelen ipv die gekleefde zaken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        waarom camoufleren ze nog.. 1 ding vind ik toch een beetje jammer aan Alpina en dat is dat ze gewoon niet vernieuwen in hun design. Waarom niet eens zelf een nieuwe bodykit ontwikkelen ipv die gekleefde zaken?
                                        Ergens snap ik je denkwijze wel, maar langs de andere kant vind ik het zijn charmes wel hebben...

Alpina blijft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          Wat een stille wagen

Comment

Working...
                                          X