Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien een beetje laat, maar vond het nog wel een mooi verhaal.
Vorig jaar mid oktober hadden we een businessweek in Duitsland en mochten daar zelf naartoe rijden, omdat het short notice was. Ik reed toen met m'n fiesta en 3 vrienden erbij. Het was een woensdagochtend dus de wegen waren quasi leeg en in Duitsland was het heerlijk cruizen.
Op een gegeven ogenblik kwamen we een scoop tegen en dit bleek later dus de nieuwe m5 te zijn. Had er toen vluchtig met de gsm een foto van genomen, maar we hebben toen over een stuk van 60km met een gemiddelde van 160 gereden (waren ook wegwerkzaamheden). Stukken waren los over de 200 en alleen daar kon ik hem niet volgen Op het einde toen hij de snelweg afging keek hij nog naar me en glimlachte was een supertoffe ervaring. Later dus opgezocht, want ik had vermoeden dat het de m5 kon zijn en het bleek zo te zijn.
Heb hem gezien op de Ring gisteren, sound is inderdaad totaal niet indrukwekkend
De E60 maakt een veel ruwer en agressiever inlaatgeluid, bij de nieuwe hoorde je dat een pak minder
In de AutoGids (correct?) staat een mini stukje over dit ding, namelijk dat 'ie de motor krijgt van de X5M/X6M (duh), en dat 'ie tussen de 580 en 600 pk zou gaan krijgen.
Comment