Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10/F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
    ha, ik dacht een 4.8is. Maar ik zal wel fout zijn
    wat zijn trouwens de verschillen tussen een 4.6 en een 4.8?
    4.6 was pré facelift. 4.8 was het facelift model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Te braaf
      Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      M-Sportpakket bijna.
      Ik vind dat positief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
        ha, ik dacht een 4.8is. Maar ik zal wel fout zijn
        wat zijn trouwens de verschillen tussen een 4.6 en een 4.8?
        Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        4.6 was pré facelift. 4.8 was het facelift model.
        Yep, da's het meest duidelijke verschil.

Bijkomend zijn ook (in dit geval) de volgende zaken erg duidelijke weggevers: de kleur (estorilblauw was een gewone optionele kleur op de 4.6is maar niet beschikbaar op de 4.8is tenzij via BMW Individual) en de velgen (de 20" Styling 87 was de standaardvelg op de X5 4.6is, terwijl de 4.8is standaard de 20" Styling 168 V-spaak kreeg).

Comment

• Comment

• Comment

• Aan 't peren voor rondentijden

Comment

• Comment

• Damn

Comment

• Mooi mooi mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Wat een beest van een auto

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij klinkt toch iets beter dan de X5/X6 M heb ik de indruk. (en best luid )

Comment

• Toch al duidelijk V8 met DKG
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij klinkt toch iets beter dan de X5/X6 M heb ik de indruk. (en best luid )
                            Op 1.06: precies een Impreza!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Die photoshop zou er wel eens héél dichtbij kunnen zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                + YouTube Video
                                Die remlichten, is dat het effect van LED's op video? of eerder zo'n systeem dat feller gaat branden en misschien flikkeren bij hard doorremmen?

Lijkt me eerder het laatste te zijn eigenlijk...

Comment

• Komt door de video.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Komt door de video.
                                    Nee, begint echt te flikkeren als je hard gaat remmen ofzo.

Althans dat wordt op Bimmerpost toch beweerd. En ik denk dat het idd zo is, anders zouden ze al van in het begin flikkeren.

Comment

• Klinkt beter dan de X5 M en X6 M, dat staat vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Klinkt beter dan de X5 M en X6 M, dat staat vast
                                        Maar het is toch nog een bagger geluid vind ik. Zonde...

Comment

• Ik vind die sound echt wel knap eigenlijk, klinkt veel minder artificieel dan dat van veel andere hedendaagse sportwagens.

Comment

Working...
                                          X