Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10/F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je de E60 M5 bekijkt en dan deze dan besef je pas eigenlijk dat de E60 totaal nog niet verouderd is.

Dat had ik wel van E39 naar E60. Dit is eerder een evolutie.

Comment

• Toch gaat hij volgens mij hééél lekker worden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Als je de E60 M5 bekijkt en dan deze dan besef je pas eigenlijk dat de E60 totaal nog niet verouderd is.
        Second that. De E60 mag er nog best wezen de dag van vandaag!
        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
          Second that. De E60 mag er nog best wezen de dag van vandaag!
          De E61 ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Als je de E60 M5 bekijkt en dan deze dan besef je pas eigenlijk dat de E60 totaal nog niet verouderd is.

Dat had ik wel van E39 naar E60. Dit is eerder een evolutie.
            Ik vind een E39 er eigelijk minder verouderd uitzien dan de E60.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              Render:

Die kofferspoiler is meer iets voor Alpina, heeft wat weg van die van de B7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Die kofferspoiler is meer iets voor Alpina, heeft wat weg van die van de B7.
                Dat is die van de Alpina.

Comment

• Dat is gewoon een PS op basis van de B5 Ik had nog geen foto's gezien van de F10 B5, vandaar ik spontaan aan de B7 moest denken.

Net zoals bij de B3/M3 vind ik ook hier de Alpina uitlaten knapper van design

Comment

• Comment

• Comment

• Rij daarmee rond als daily

Comment

• We hebben al een tijdje geen foto's meer gezien met deze velgen:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Die deurklinken

Comment

• Zespots remklauwen

Comment

• Dit gaat een super wagen worden zoals ieder andere M.
                                      Hopelijk is deze betrouwbaarder dan een e60 welke een slechte reputatie heeft als het om betrouwbaarheid gaat . Geluid van de E60 M5 vind ik wel de mooiste BMW geluid klinkt als een Italiaan . Motorisch vind ik het een achteruitgang . M modellen moeten atmo zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Dit gaat een super wagen worden zoals ieder andere M.
                                        Hopelijk is deze betrouwbaarder dan een e60 welke een slechte reputatie heeft als het om betrouwbaarheid gaat .
                                        Contradictio in terminis he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Dit gaat een super wagen worden zoals ieder andere M.
                                          Hopelijk is deze betrouwbaarder dan een e60 welke een slechte reputatie heeft als het om betrouwbaarheid gaat . Geluid van de E60 M5 vind ik wel de mooiste BMW geluid klinkt als een Italiaan . Motorisch vind ik het een achteruitgang . M modellen moeten atmo zijn .
                                          Gelijk hebt ge..
                                          Qua betrouwbaarheid is de transmissie, noch motor van de M5 en M6 echt niet ok..
                                          Hoe vaak dieje van mijn pa binne moest voor prulle..
                                          En idd, ze moeten atmo zijn..

Comment

Working...
                                          X