Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De E60 vind ik alvast een zalige wagen qua rijgedrag en geluid, qua betrouwbaarheid zou k niet kunnen zeggen.
Ben in ieder geval wel te vinden voor de nieuwe look.
Nice.
Alleen die velgen: veel te groot. I.c.m. harde vering en runflats moet dat wel érg hard rijden. Goed voor op een perfect wegdek, maar niet voor de Vlaamse wegen.
Nice.
Alleen die velgen: veel te groot. I.c.m. harde vering en runflats moet dat wel érg hard rijden. Goed voor op een perfect wegdek, maar niet voor de Vlaamse wegen.
De Vering zal wel instelbaar zijn maar of hij zoveel meer comfort gaat bieden op het zachtste stand weet ik niet . Een M5 mag van mij wel op comfort stand evenzacht als een 5reeks zonder M ophanging zijn en beenhard op het hardste. Te harde ophanging irriteerd na een tijd als je weet dat ons asfalt niet denderend is.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Of 't er op zal komen betwijfel ik, 't hoort niet echt bij 't subtiele karakter van een 5, voor zover daar nog iets van overblijft bij een M5. Maar het heeft wel iets, vind ik
Comment