Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10/F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDie velgen zijn niet mijn ding.
Wat ik wel knap vind is het interieur dat volledig in leder is uitgevoerd.
Comment
-
Neen, dat is niet mogelijk op de 'gewone' 5.
Ik overweeg om de optie te nemen om de bovenzijde van het dashboard met leder te bekleden. Wat me tegenhoudt om deze optie te nemen is dat de bovenzijde van de deurpanelen dan niet in leder zijn. Ook is dit leder gladder dan het Dakota-leder.
Zelfs als je Individual neemt zijn de bovenste delen van de deurpanelen niet in leder. Afgaande op bovenstaande foto's is dat dus wel te verkrijgen bij de M5.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenVolgens mij gaat ie superdik te chippen vallen eens ze het gekraakt hebben en mits aftermarket uitlaat komt dat dan helemaal goed.
Zoals ze de RS6 vlot naar 700 pk chippen, dat niveau denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDat gaat een raket worden niet normaal.. dat voel je nu al
Zoals ze de RS6 vlot naar 700 pk chippen, dat niveau denk ik.Ben iig zéér benieuwd naar het eindresultaat...
Comment
-
http://www.bild.de/BILD/video/clip/a...erlkoenig.html
Enkele quotes uit reviews van autobild en AMS
Once the engine is started the new M5 welcomes you with a raw sound - When wanted the engine makes a raspy scream.""In order to avoid the power merely making for smoke and rubber on the tarmac, a newly developed limited slip differential is set to improve traction. The well-known visco clutch has been retained, but it's now operating even before one tire loses traction. Depending on the pedal position and the resulting acceleration, a control system anticipates this and builds up lock.""Driving in arctic Sweden on partially icy roads, the M5 stuns first and foremost in M Dynamic Mode which allows even average drivers to perform impressive drifts - without fully losing the electronic safety net."
Comment
Comment