Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10/F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Officiële foto's van de Concept hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51602
    Waarom nog een ander topic aanmaken? Dit topic is toch voldoende?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
      De velgen vind ik lelijk. Diffusor in perspectief, twijfels bij. Maar het zal wel een geweldig machien worden. Denk niet dat er nog veel zal wijzigen tegen de productieversie zo te zien.
      De spiegels waarschijnlijk.

Comment

• Hij is vet!
        Maar ik had er precies meer van verwacht.

Achterkant is echt niet breed genoeg
        Achterbumper en diffusor vind ik niet echt geslaagd...

Comment

• Vet!

Alleen jammer van de velgen (maar dat is rap geregeld) en de achterbumper.

Comment

• Velgen maatje kleiner + verlagen zou al veel doen.

Comment

• Shopje:

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Veel beter met die diffuser zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Shopje:
                  Heel knap, zoniet knapper!

Comment

• dat staat'm stukken beter die zwart diffusor.. met extra performance pakket mss zelf te verkrijgen in carbon nee ?

Comment

• De mooiste M5 en eigenlijk 5-serie ook tot nu toe ; Veel beter als dit wordt het niet . Ik ben verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                        dat staat'm stukken beter die zwart diffusor.. met extra performance pakket mss zelf te verkrijgen in carbon nee ?
                        Volgens mij wordt dit zeker nog verkrijgbaar

Comment

• Comment

• Comment

• 'k Vind die minimalistische velgen net knap: goed zicht op de remmerij. Hoeven van mij zeker niet zwart te zijn, benieuwd hoe ze eruit zien in 't zilver.

En die kleur, zo zalig. Jammer dat dat zoveel geld kost. Levert Benz dat nog via designo? Da's zo'n lak die niet te herspuiten valt, zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                'k Vind die minimalistische velgen net knap: goed zicht op de remmerij.
                                Ik vind dat ook. Zo'n auto moet de techniek tonen ipv verbergen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Velgen maatje kleiner + verlagen zou al veel doen.
                                  Hoe kun je nu zoiets zeggen? Het onderstel van dit soort wagens is state of the art, hoe kun je nu zeggen dat daaraan beginnen knoeien wenselijk is? Om nog maar te zwijgen over de looks...

Comment

• zijn dit nu standaard keramische velgen? (door die perforaties erin?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                      Hoe kun je nu zoiets zeggen? Het onderstel van dit soort wagens is state of the art, hoe kun je nu zeggen dat daaraan beginnen knoeien wenselijk is? Om nog maar te zwijgen over de looks...
                                      Ik had het puur over de looks. Staat veel te hoog, zeker achteraan door die hoge achterbumper.

En waarom zou een deftige verlagingsset minder state of the art zijn dan OEM?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Uhm qua ophanging kan altijd beter hoor. 't Zal alleen heel wat kosten en veel hangt af wat je wil. Wil je veel sportiever gaan dan ga je voor een hardere stijvere ophanging inplaats van wat er OEM opsteekt.

Vergeet niet dat die wagen nog altijd ontworpen is om Jan met de pet vlot over de snelweg te laten gaan. Kan je niet vergelijken met de OEM ophanging van bijvb. een Porsche GT3.
                                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          zijn dit nu standaard keramische velgen? (door die perforaties erin?)
                                          Nah, nah, BMW Keramische remmen OEM.... Zullen zelfs geen stalen leidingen zijn
                                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Working...
                                          X