Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10/F11

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AWD F10 M5 xDrive Model Possible. AWD M Cars Certain for Future

Many speculated that a AWD F10 M5 was possible in the works when BMW released the promo videos of the new M5 undergoing serious snow testing. It appears there may indeed possibly be an F10 M5 xDrive version sometime in the future.

In an interview with Autocar, BMW M's head of research and development, Albert Biermann, indicated that “There will be some all-wheel-drive surprises on M cars in the future," apparently to satisfy demand from the US's snow belt. This would represent the first time that the M5 come in a xDrive variant.

The only transmission details released so far for the concept F10 M5 is that it uses a Getrag 7-speed M DCT with M Drivelogic and has an Active M Differential, and standard RWD.

The largest BMW forum with the latest BMW news. This is your daily dose of BMW infomation related to the BMW M3, M5, BMW 3 series, BMW X1, X3, X5, X6, X7, BMW 1

Comment

• Dat nemen ze dan gewoon over van de X5/X6M neem ik aan.

Comment

• Sinds de oude garde bij BMW Motorsport weg is...
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
          Sinds de oude garde bij BMW Motorsport weg is...
          Tjah als ze zo'n RS6 willen volgen in de sneeuw moeten ze wel xDrive aanbieden hé

Comment

• 'k Zou daar eerder een Carrera 4s voor nemen
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
              'k Zou daar eerder een Carrera 4s voor nemen
              Haha, mja ik heb alleen FWD maar er heeft mij daar vorig jaar zo'n Audi voorbijgestoken in de bergen (terwijl ik iedereen al voorbijstak) en we hebben die niet lang gezien. Grip grip grip...

Comment

• BMW E60 M5- BMW F10 M5 1-0

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Deze M5 zal ongetwijfeld de meest gegeerde power sedan worden. Die looks, dat interieur, de motor...
                    BMW is echt geweldig bezig!
                    Huidige wagens:
                    - In order: 2015 F80 M3 Mineral Grey / Individual Amaro
                    - 2009 E91 BMW 325d Mpack (TE KOOP)
                    - 2006 Mini Cooper GP Nr 0952 Trackcar

Comment

• Deze M5 is mijn droomwagen...
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bij het zien van die toerenteller denk ik meteen aan de E39 M5

Comment

• Lekker :-)
                          Alleen die tekening van die sleutel op de zijkant is wat storend/raar. Keyless starten wss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Bij het zien van die toerenteller denk ik meteen aan de E39 M5

toen BMW beloofde een hoogtoerige motor in de nieuwe M5 te steken
                            dacht ik dat dat toch iets meer zou zijn dan 7200 rpm
                            meer in de buurt van de 8000 rpm
                            zoals het zou moeten zijn voor een M-car

maar voor de rest zal het wel een beest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
                              toen BMW beloofde een hoogtoerige motor in de nieuwe M5 te steken
                              dacht ik dat dat toch iets meer zou zijn dan 7200 rpm
                              meer in de buurt van de 8000 rpm
                              zoals het zou moeten zijn voor een M-car

maar voor de rest zal het wel een beest zijn

Met zoveel koppel is dat helemaal niet nodig, het is niet dat ie zoals bij een klein motortje direct in zn hoogste toeren zit he, als je max rpm hebt bij deze kar zit je meestal al over de 200. Bij mijn 5 was het ook 'maar' 6500 rpm, zelden dat je meer nodig hebt met zoveel koppel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Met zoveel koppel is dat helemaal niet nodig, het is niet dat ie zoals bij een klein motortje direct in zn hoogste toeren zit he, als je max rpm hebt bij deze kar zit je meestal al over de 200. Bij mijn 5 was het ook 'maar' 6500 rpm, zelden dat je meer nodig hebt met zoveel koppel.
                                dat is het nu net met die koppelmonsters
                                alles onderin maar eens boven de 5000 blijft er maar weinig van over
                                en als je op de limiet rijdt zit je nu eenmaal in die hogere toeren
                                bij normaal rijden heb je die toeren inderdaad niet nodig
                                maar zijn het nu net die toeren niet die supercars zo fantastisch maakt

de X6M motor doet het iets beter dan al die andere turbomotors
                                neem nu de toekomstige 2 liter turbo
                                op papier is het gedaan aan 5000 toeren
                                klinkt meer als hoogtoerige dieselmotor

Comment

dat is het nu net met die koppelmonsters
                                  alles onderin maar eens boven de 5000 blijft er maar weinig van over
                                  en als je op de limiet rijdt zit je nu eenmaal in die hogere toeren
                                  bij normaal rijden heb je die toeren inderdaad niet nodig
                                  maar zijn het nu net die toeren niet die supercars zo fantastisch maakt

de X6M motor doet het iets beter dan al die andere turbomotors
                                  neem nu de toekomstige 2 liter turbo
                                  op papier is het gedaan aan 5000 toeren
                                  klinkt meer als hoogtoerige dieselmotor
                                  Ik begrijp je ergens wel maar de pk's blijven in de hoogste rpms zitten he. Met zo'n grote motoren (zeker met turbo's) in autos voor straatgebruik is dat niet nodig en wrslk onnodige slijtage voor de motor...

Comment

Ik begrijp je ergens wel maar de pk's blijven in de hoogste rpms zitten he. Met zo'n grote motoren (zeker met turbo's) in autos voor straatgebruik is dat niet nodig en wrslk onnodige slijtage voor de motor...
                                    ze hadden niet mogen toegeven aan de groenen
                                    en der gewoon een 5.5 V10 tot 9000 toeren moeten insteken
                                    kwestie van alle anderen te doen verbleken
                                    iedereen kan turbo-motoren bouwen

en dan kan hij klinken als de rechtse wagen

Let's close the road and have an old-fashioned drag race - the 2012 Lexus LFA vs. the 2012 Nissan GT-R.EDMUNDS VIDEOhttp://www.Edmunds.com is a car-shopping...

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=46Tm2...layer_embedded
                                      Heeft er idd ook mee te maken en vooraal voor de USA markt denk ik... Ik heb ook liever atmo motoren versta me niet verkeerd.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=46Tm2...layer_embedded
                                        Zwijg over de V10 ik begin al te kwijlen..

Comment

Heeft er idd ook mee te maken en vooraal voor de USA markt denk ik... Ik heb ook liever atmo motoren versta me niet verkeerd.
                                          had stiekem gehoopt dat we ooit eens een 10000rpm motor zouden kunnen aanhoren
                                          maar met de komst van de lage CO2 en de turbo-motor bij elke constructeur
                                          zullen we dat maar mogen vergeten zeker

Comment

Working...
                                          X