Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10/F11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk BerichtenDe versnellingspook staat er weer omgekeerd op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenStaat in mijn ogen nochtans juistBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDen airbag is al kapot, de spurwechselwarnung ook, en de drie indianen op de achterbank hebben hun gordel niet aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDen airbag is al kapot, de spurwechselwarnung ook, en de drie indianen op de achterbank hebben hun gordel niet aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenhij bedoelt opschakelen naar beneden en terugschakelen naar boven duwen
voelt veel natuurlijker aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenTrekken is toch altijd opschakelen en duwen, terugschakelen? De omgekeerde beweging vind ik echt debiel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenZwarte pijpjes ipv chromé zoals op de E39 M5
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenIk vind hem al bij al er wel heel braaf uitzien, wat bij deze auto denk ik toch niet hoort.
Ze mogen hem nog een pakske brutaler maken van mij.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenZwarte pijpjes ipv chromé zoals op de E39 M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZowel bij E39 als E60 waren die inderdaad chromé, zoals asserti zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk had het op het feit dat bij de meeste PFL E39 M5'n die zwart werden met de tijd
Comment
-
Brown BMW F10 M5 Sports Ceramic Brakes For the First Time
We've spied F10 M5 prototypes quite often lately, but BMW still manages to show some surprises from mule to mule. Here are the very first spyshots allowing a clear look at the F10 M5's anticipated ceramic composite brakes. Yes, you've read this correctly - BMW finally joins the pack and offers ceramic brake discs starting with the F10 M5. We've added side-to-side shots with the brakes as seen on the M5 Concept to point out the differences, including the jagged surface of ceramic and a different drilling pattern with smaller holes. This will be a popular, yet expensive option.
BMW appears to collaborate with several tire manufacturers for the F10 M5. We've seen test cars equipped with the new Michelin Pilot Super Sport while this one wears Pirelli P Zero tires.
The brown-ish color reminds us of Sepang Bronze available for the previous M5 and M6 models. We're not sure if this is exactly the same color or a new variation of it. The side shots give a good look at the bi-color door panels that are part of the full leather interior, a feature carried over from the E60 M5. The front seat headrests appear to be integrated into the seats, a nice touch found in earlier M models like the E36 M3.
The F10 M5 will be powered by a TwinPower Turbo 4.4L V8 with more than 560hp and be mated to a 7-speed double clutch transmission. A manual transmission will likely be available for the US market.
We expect BMW to pull the wraps off of the production F10 M5 during the M Festival starting June 23rd. Stay tuned for more information and check out our previous coverage in the meantime: http://www.bimmerpost.com/m5/f10m5/
Comment
Comment