Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alfa junior

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik ga deze willen é

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
      Ik ga deze willen é
      Eu ... Verkeerde smiley .

      Ik ben aangenaam verrast door de reacties van de meeste " jongeren " hier , om ze niet allemaal als zonen te moeten bestempelen .

      Alfa is blijkbaar goed bezig en heeft eindelijk begrepen dat hun doelpubliek niet altijd zo oud als mijzelve moet zijn . Maw : De toekomst kan ziet er goed uit .
      Grote boot

      Kleine boot

      Dagelijks brood

      Comment


      • doet me een beetje denken aan de 500


        Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

          Ik ben aangenaam verrast door de reacties van de meeste " jongeren " hier , om ze niet allemaal als zonen te moeten bestempelen .

          Alfa is blijkbaar goed bezig en heeft eindelijk begrepen dat hun doelpubliek niet altijd zo oud als mijzelve moet zijn . Maw : De toekomst kan ziet er goed uit .

          Hella,hella,ik ben ook nog liefhebber voor "hoe ze het ook gaan noemen" ...

          Tis just ik ben toch nog 2 jaarkes jonger dan uzelf,ik ben nog bij de jongeren.

          Zusje

          Comment


          • Een duidelijk filmpje van deze wagen!


            http://www.infomotoritv.infomotori.com/a_ITA_22187_1.html

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              De scoops doen mij angst krijgen. De koets toont hoog en smal wat meestal niet garant staat voor een potent uiterlijk.
              I hear you, ik vind het ook maar een bolhoedje tot nu toe.
              Met veel fantasie en een verlaging van 5cm...

              nee, dan blijft het nog steeds een bolhoedje precies.

              't Ziet er mij een auto uit die de Peugeot 206 definitief van de troon zal stoten als zijnde een vrouwenauto.

              Comment


              • Morgen om 10h weten we hoe ze gaat heten en zullen de eerste officiele persfoto's beschikbaar zijn .


                Ik ga mijn best doen .
                Grote boot

                Kleine boot

                Dagelijks brood

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • 17 & 18 maart is het officiële voorstelling voor de dealers in Balocco ...

                    Comment




                    • Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeopress
                      14/03/2008

                      Alfa Mi.To: World Premiere

                      With the Mi.To, Alfa Romeo wishes to offer a new generation of Alfa aficionados the most compact sports car ever.

                      An up-to-date and innovative car, a name redolent of history. The name Mi.To has great evocative resonance for Alfa Romeo, since it was chosen as a sign of a deep-seated link between the past and future of the brand: between Milan, the city of design that brought the car’s style into being, and Turin, which will be responsible for its industrial production. A decision that highlights the brand’s strong desire to consolidate its Milanese roots.

                      The Mi.To is the first car to be built since the 8C Competizione, Alfa Romeo’s icon of style and technology, from which it borrows certain characteristic traits: the particular shape of the unframed side windows, the three-lobed motif that distinguishes the front bumper, the shape of the headlights and the LED tail lights. The headlights and tail lights represent a distinctive personalised feature: a frame featuring different forms of material processing and colours to create an ultra-stylish eye-liner effect that underscores the car’s style and aggression.

                      The highly personal dashboard and seats ensure that the interior represents the ultimate expression of Italian style, welcoming yet sporty, with top-quality materials and the closest attention to detail.

                      The greatest thought has also gone into defining the dimensions, which add up to a compact and dynamic shape: the Mi.To is 4.06 metres long, 1.44 metres high and 1.72 metres wide.

                      Style, design, and more: performance and technology must always be top-of-the-range in an Alfa Romeo. As all the brand’s models, the Mi.To is able to appeal to the most demanding customers with its exciting driveability, determined partly to the Alfa DNA system. This control acts on the engine, brakes, steering, suspension and gearbox, allowing three different vehicle behaviour modes based on the driving style best suited to the situation or the customer’s wishes: supersporting (Dynamic), town driving (Normal), maximum safety even in difficult grip conditions (All-Weather). Mi.To is the first car in its segment to offer such innovative technological content.

                      Great performances are guaranteed by a range of 4 engines, all Turbo (petrol and diesel), that currently range from 90 hp up to 155 hp, with the range due to be extended by even higher power ratings.

                      Performance and handling have been developed and optimised to offer maximum driving satisfaction in complete safety. The Mi.To offers true Alfa Romeo sporting ride, featuring contractive suspensions – standard on all specifications and engines – that considerably reduce roll and maximum active, passive and preventive safety: VDC stability system as standard and a vehicle structure that is already designed to obtain the top EuroNCAP rating in the future.

                      The Alfa Mi.To will be introduced to the international press during June and will then be gradually introduced from July in all the major markets.


                      Turin, 14 March 2008




                      Grote boot

                      Kleine boot

                      Dagelijks brood

                      Comment


                      • VETGEIL.

                        Is dat het woord?

                        Echt een pracht van een Alfa!

                        groeten, Stefanotus
                        --ik ben fier dat ik alfa-rijder ben--

                        Comment


                        • Idd! Knappe wagen. Die lijnen, die kont, die velgen

                          Prijsklasse? Rond de 20k zeker?

                          Comment


                          • mjam mjam...ik kijk al uit naar de 149!!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Idd! Knappe wagen. Die lijnen, die kont, die velgen

                              Prijsklasse? Rond de 20k zeker?
                              In Nederland , dus hier zal de prijs wel wat lager liggen .
                              Grote boot

                              Kleine boot

                              Dagelijks brood

                              Comment


                              • tjiens, de laatste impressie zat er wel erg dicht op precies.

                                Mooi karretje, wat 'em voor mij knap maakt is dat Alfa hier wel de moeite doet om te bewijzen dat ze zo'n kleine auto's als geen ander kunnen maken.

                                Het "Alfa DNA"-systeem, een ander merk zou zoiets op een duurder model introduceren en vervolgens de technologie laten afzakken naar de goedkopere modellen, ... Alfa ...

                                En met een 230pk tjet motortje is de echte GTA terug. Het lijkt er alleszins al iets meer op.

                                Comment


                                • En dan mijn bedenking... op de persfoto's zien we 'em in vol ornaat. Zonder koetswerkverlaging en die 18 inch velgen, gaan de mieterige koplampen er een bolhoedje van maken denk ik. 'k Moet het eens IRL bekijken, maar ik vrees ervoor. Als GTA is 'ie wel geslaagd.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    En dan mijn bedenking... op de persfoto's zien we 'em in vol ornaat. Zonder koetswerkverlaging en die 18 inch velgen, gaan de mieterige koplampen er een bolhoedje van maken denk ik. 'k Moet het eens IRL bekijken, maar ik vrees ervoor. Als GTA is 'ie wel geslaagd.
                                    Mja zo stellen ze de nieuwe auto's altijd voor eh, kijk maar naar mercedes, die stellen hun auto altijd met amg pakket erop .

                                    Comment


                                    • ja, zet bij op lijstje "opvolgers"

                                      Comment


                                      • jawadde.... geil moet die zijn!!!!

                                        wat moet ik nu voor men vriendin kopen:
                                        -alfa junior?
                                        -fiat 500 (abarth)?
                                        -lancia ypsilon?
                                        -opel corsa cosmo?


                                        moeilijk moeilijk moeilijk

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          jawadde.... geil moet die zijn!!!!

                                          wat moet ik nu voor men vriendin kopen:
                                          -alfa junior?
                                          -fiat 500 (abarth)?
                                          -lancia ypsilon?
                                          -opel corsa cosmo?


                                          moeilijk moeilijk moeilijk
                                          Voor een vriendin / vrouw zou ik persoonlijk nog altijd voor de Y gaan.

                                          Uit dit lijstje voor mezelf zou het waarschijnlijk toch nog de 500 worden. De Junior/MiTo moet ik natuurlijk nog in het écht eens voelen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X