Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben aangenaam verrast door de reacties van de meeste " jongeren " hier , om ze niet allemaal als zonen te moeten bestempelen .
Alfa is blijkbaar goed bezig en heeft eindelijk begrepen dat hun doelpubliek niet altijd zo oud als mijzelve moet zijn . Maw : De toekomst kan ziet er goed uit .
Ik ben aangenaam verrast door de reacties van de meeste " jongeren " hier , om ze niet allemaal als zonen te moeten bestempelen .
Alfa is blijkbaar goed bezig en heeft eindelijk begrepen dat hun doelpubliek niet altijd zo oud als mijzelve moet zijn . Maw : De toekomst kan ziet er goed uit .
Hella,hella,ik ben ook nog liefhebber voor "hoe ze het ook gaan noemen" ...
Tis just ik ben toch nog 2 jaarkes jonger dan uzelf,ik ben nog bij de jongeren.
With the Mi.To, Alfa Romeo wishes to offer a new generation of Alfa aficionados the most compact sports car ever.
An up-to-date and innovative car, a name redolent of history. The name Mi.To has great evocative resonance for Alfa Romeo, since it was chosen as a sign of a deep-seated link between the past and future of the brand: between Milan, the city of design that brought the car’s style into being, and Turin, which will be responsible for its industrial production. A decision that highlights the brand’s strong desire to consolidate its Milanese roots.
The Mi.To is the first car to be built since the 8C Competizione, Alfa Romeo’s icon of style and technology, from which it borrows certain characteristic traits: the particular shape of the unframed side windows, the three-lobed motif that distinguishes the front bumper, the shape of the headlights and the LED tail lights. The headlights and tail lights represent a distinctive personalised feature: a frame featuring different forms of material processing and colours to create an ultra-stylish eye-liner effect that underscores the car’s style and aggression.
The highly personal dashboard and seats ensure that the interior represents the ultimate expression of Italian style, welcoming yet sporty, with top-quality materials and the closest attention to detail.
The greatest thought has also gone into defining the dimensions, which add up to a compact and dynamic shape: the Mi.To is 4.06 metres long, 1.44 metres high and 1.72 metres wide.
Style, design, and more: performance and technology must always be top-of-the-range in an Alfa Romeo. As all the brand’s models, the Mi.To is able to appeal to the most demanding customers with its exciting driveability, determined partly to the Alfa DNA system. This control acts on the engine, brakes, steering, suspension and gearbox, allowing three different vehicle behaviour modes based on the driving style best suited to the situation or the customer’s wishes: supersporting (Dynamic), town driving (Normal), maximum safety even in difficult grip conditions (All-Weather). Mi.To is the first car in its segment to offer such innovative technological content.
Great performances are guaranteed by a range of 4 engines, all Turbo (petrol and diesel), that currently range from 90 hp up to 155 hp, with the range due to be extended by even higher power ratings.
Performance and handling have been developed and optimised to offer maximum driving satisfaction in complete safety. The Mi.To offers true Alfa Romeo sporting ride, featuring contractive suspensions – standard on all specifications and engines – that considerably reduce roll and maximum active, passive and preventive safety: VDC stability system as standard and a vehicle structure that is already designed to obtain the top EuroNCAP rating in the future.
The Alfa Mi.To will be introduced to the international press during June and will then be gradually introduced from July in all the major markets.
tjiens, de laatste impressie zat er wel erg dicht op precies.
Mooi karretje, wat 'em voor mij knap maakt is dat Alfa hier wel de moeite doet om te bewijzen dat ze zo'n kleine auto's als geen ander kunnen maken.
Het "Alfa DNA"-systeem, een ander merk zou zoiets op een duurder model introduceren en vervolgens de technologie laten afzakken naar de goedkopere modellen, ... Alfa ...
En met een 230pk tjet motortje is de echte GTA terug. Het lijkt er alleszins al iets meer op.
En dan mijn bedenking... op de persfoto's zien we 'em in vol ornaat. Zonder koetswerkverlaging en die 18 inch velgen, gaan de mieterige koplampen er een bolhoedje van maken denk ik. 'k Moet het eens IRL bekijken, maar ik vrees ervoor. Als GTA is 'ie wel geslaagd.
En dan mijn bedenking... op de persfoto's zien we 'em in vol ornaat. Zonder koetswerkverlaging en die 18 inch velgen, gaan de mieterige koplampen er een bolhoedje van maken denk ik. 'k Moet het eens IRL bekijken, maar ik vrees ervoor. Als GTA is 'ie wel geslaagd.
Mja zo stellen ze de nieuwe auto's altijd voor eh, kijk maar naar mercedes, die stellen hun auto altijd met amg pakket erop .
Comment