Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alfa junior

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt een leuke wagen, maar die handgrepen staan toch weer ver naar voor hoor! Zoals bij de GT, je moet hard trekken voor je deur dicht te krijgen en opletten als je ze opent, dat ze niet tegen je gebuur zijn flank vliegt...

Voor de rest ontzettend nieuwsgierig naar deze wagen, zeker qua prijs en grootte. Al officiele cijfers bekend?

grtz

Stefanotus
    Critisch, maar realistisch

Comment

• +- € 16 000 dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        +- € 16 000 dacht ik
        Valt nog goed mee precies dan. Of vergis ik me..

Comment

• Is idd een 'normale' prijs

Comment

• Mijn eerste indruk is dat de auto te vrouwelijk gaat zijn. "Mito" gaat al snel uitdraaien in "mietje" denk ik. Het is mooi, maar net niet stoer genoeg (en het had best stoer kunnen zijn, getuige de vele schetsen die vooraf werden gemaakt).

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            kuipzetels genre recaro? great!
            Waar zie jij kuipzetels?

Comment

• shit man, gaat echt een dikke klepper worden,

dat stuur, die ronde achterlichten.... fuck zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                Mijn eerste indruk is dat de auto te vrouwelijk gaat zijn. "Mito" gaat al snel uitdraaien in "mietje" denk ik.

Comment

• ik heb vroeger een Cagiva Mito gehad.... en toen zei iedereen ook miet-ooooh

dit was trouwens mijn beestje se 125cc power

Antwerpen is't Stad
                  en al de rest is parking!!

Comment

• Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Hans.
                      Mooi mooi!! Ziet er echt goed uit, alfa ducati corse style velgen.

Comment

Mijn eerste indruk is dat de auto te vrouwelijk gaat zijn. "Mito" gaat al snel uitdraaien in "mietje" denk ik. Het is mooi, maar net niet stoer genoeg (en het had best stoer kunnen zijn, getuige de vele schetsen die vooraf werden gemaakt).

Waar zie jij kuipzetels?
                        Het zullen 'kuipzetels' zijn a la fiat. Ze verschillen niks van mijn Grande Punto.

Comment

• Zo mieterig vind ik hem toch niet, hoor. In het vuurrood, met mooie velgjes en een potente turbomotor wil ik er gerust in gezien worden...
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                            Zo mieterig vind ik hem toch niet, hoor. In het vuurrood, met mooie velgjes en een potente turbomotor wil ik er gerust in gezien worden...
                            Qua uiterlijk zeker geen miet nee, maar het gaat hem om de naam, Mito vind ik ook niet geweldig klinken.. Misschien veranderd de naam nog wel eens?

Comment

• Het is MiTo - MilanoTorino.
                              En doe mijn er maar één in het zwart.

Hans.

Comment

Waar zie jij kuipzetels?
                                foto's vorige pagina. deden me denken aan de recaro's in de clio rs.

Comment

• Comment

• De scoops doen mij angst krijgen. De koets toont hoog en smal wat meestal niet garant staat voor een potent uiterlijk.

Comment

• Zoon , volgens mij ben jij echt wel helemaal overweldigd van deze bolide , want je plaatst plots 5 foto's in één reply .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                        Zoon , volgens mij ben jij echt wel helemaal overweldigd van deze bolide , want je plaatst plots 5 foto's in één reply .
                                        Ik mag dat omdat ik een zoon van jou ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Ik mag dat omdat ik een zoon van jou ben
                                          Was het allemaal maar zo simpel .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X