Van mij ook, hoop alleen dat de C-stijl een 'hofmeister-knik- krijgt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J (2010)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenBagger.... k zie er teveel mazda in... overlaatst een nieuwe mazda 6 gezien, daar heeft de insignia ook veel van de pap komen eten
Sinds wanneer word Opel op volgen aangewezen, qua design???? niet dat ik het lelijk vind natuurlijk
je rijd dan ook met een signum.
was dit erover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenjij vind niets lelijk...
was dit erover?
*balzaksjot*
*knietegenneus*
*links*
*rechts*
krizie gaat neer
*stampen*
*blijven stampen*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenjij vind niets lelijk...
was dit erover?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDat de Signum nen lelijke auto is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten*kopstoot*
*balzaksjot*
*knietegenneus*
*links*
*rechts*
krizie gaat neer
*stampen*
*blijven stampen*
krizie:"is de pallett yohgurt al besteld, binnen een uurtje ofzo komt hij binnen in de spoed"
receptioniste: "wie?"
krizie:"die signumrijder"
receptioniste:"komt andy terug??? ,ah nee we waren net blij dat hij weg was. die kon nogal een beetje zeveren hoor"
krizie: "ik klop wel wat harder dan ligt hij voor een dag of vier in coma meer kan ik niet doen"
recptioniste: "tja als het echt moet, toch bedankt"
Comment
-
Eerste informatie nieuwe Opel Astra
8 september 2008 · Tekst Alexander Inia
Het zal Opel een doorn in het oog zijn dat Volkswagen in Parijs al de show steelt met de nieuwe Golf: de Astra laat daarna nog een jaar op zich wachten. Om Volkswagen toch een beetje de wind uit de zeilen te nemen, heeft Opel nu al wat informatie en schetsen prijsgegeven van z’n Golf-killer.
De Astra wordt echt een klein broertje van de Insignia: ook hier zien we het sculpted blade design aan de zijkant van de auto terug. De Astra krijgt een interieur dat als het ware om de bestuurder heen gebouwd is, met een instrumentarium dat als het ware vastzit aan de deur. De nieuwe generatie Astra krijgt de beschikking over nieuw ontwikkelde, compacte turbomotoren. Deze hebben een hoger koppel onderin en een lager verbruik dan de exemplaren die nu in de Astra liggen.
Ook voor z’n veiligheidssystemen winkelt de Astra bij de Insignia. Het Adaptive Front Lighting systeem (AFL) gebruikt negen verschillende lichtstralen, waardoor de auto ’s nachts beter zichtbaar is en ook de bestuurder een beter zicht heeft. Het Front Camera System herkent verkeerssymbolen en combineert dit met een Lane Departure System.
De nieuwe Opel staat op een nieuw ontwikkeld platform, dat debuteert op de Chevrolet Cruze. Het merk onthult de Astra zoals gezegd in september 2009 op de IAA in Frankfurt, niet lang daarna staat de auto in de showrooms.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Qua ontwerp zou ik deze toch boven een VW Golf VI, of een Mégane III kiezen!!! 't Beloofd een mooi gelijnde auto te worden, net als de Insignia (sedan)! Ook het interieur zal knap zijn, aangezien het veel weg zal hebben van - diezelfde - Insignia!
Opel heeft echt wel een knappe lijn te pakken! 'k Begin zowaar naar elke Opel uit te kijken - ook naar de nieuwe Meriva, want dat beloofd ook wel wat te worden!
NB: Qua kwaliteit zou ik toch voor de Golf gaan, die heeft bovendien een héél zuinige Bluemotion-motor.., maar die ziet er dan weer zo saai uit!
De Mégane 5-deurs zou ik sowieso niet kiezen, het ontwerp (vooral de kont) vind'k niet zo mooi! De 3-deurs versie zal daar waarschijnlijk wel verandering in brengen!freude am fahren
Comment
-
Zo krijgt hij een omgekeerde C-stijl (?), net als de nieuwe Seat Ibiza 5-deurs.
NB: kan er mijn misschien eens iemand uitleggen waar op een auto zich de A-stijl, B-stijl, C-stijl en D-stijl bevinden?Bijgevoegde Bestandenfreude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenNB: kan er mijn misschien eens iemand uitleggen waar op een auto zich de A-stijl, B-stijl, C-stijl en D-stijl bevinden?
Aan de voorruit is de A-stijl,
tussen voor en achterdeuren is de B-stijl,
achter de achterdeuren is de C-stijl,
en bij een break, SUV of monovolume heb je dan nog een D-stijl.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment