Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J (2010)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is wel een topuitvoering precies, grote wielen, volledige omlijsting in chroom...
    Op de Insignia zijn er geen wieldoppen meer maar op een Astra misschien wel nog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
      't Is wel een topuitvoering precies, grote wielen, volledige omlijsting in chroom...
      Op de Insignia zijn er geen wieldoppen meer maar op een Astra misschien wel nog...
      Toch wel doppen op de Insignia.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Edition heeft toch 17" lichtmetaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Edition heeft toch 17" lichtmetaal?
          Neen

Stalen velgen 7 J x 17 'Deluxe'
          Incl: 225/55 R17 97W HW4 zeer-lage-weerstand banden
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
            autoblog.nl

Doet me eigenlijk een beetje aan een Volvo xc60 denken kwa lijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
              Mijn doet de achterkant héél veel denken aan de Fiat Bravo
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                Mijn doet de achterkant héél veel denken aan de Fiat Bravo
                de gehele lijn trekt heel hard op de Bravo, incl. de velgen.
                deze Astra ziet er heel wat aantrekkelijker uit dan aartsrivaal Golf.

Comment

• Is er iemand die een idee heeft wanneer deze auto nu officiëel wordt voorgesteld en wat een realistische datum is wanneer deze werkelijk te koop is.

Mijn auto is aan vervanging toen. Ik was eventueel geïnteresseerd in een Astra (en nog enkele andere wagens van andere merken) omdat ik toch tevreden ben van mijn Opel. Ofwel beslis ik nu ofwel wacht ik nog een 10-tal maanden maar veel langer dan een jaar zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen wachten. Er is nog weinig te zien geweest van de nieuwe Astra maar het weinige dat er voorhanden is, spreekt me op het eerste zicht wel aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
                    Ik zie daar helemaal geen gelijkenis (raamlijnen verschillen totaal alsook al de rest...)

Comment

• ZONDER WOORDEN
                      Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                      Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                      Opel Zafira 1.8 85kw
                      VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                      Mazda 323F 1.6 66kw
                      Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Astra I? is dat geen satelliet?
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          Astra I? is dat geen satelliet?
                          Ja Roger! Juist Roger!

Roger... Over and out.

Comment

• Spyshots.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouw Bekijk Berichten
                              Is er iemand die een idee heeft wanneer deze auto nu officiëel wordt voorgesteld en wat een realistische datum is wanneer deze werkelijk te koop is.

Mijn auto is aan vervanging toen. Ik was eventueel geïnteresseerd in een Astra (en nog enkele andere wagens van andere merken) omdat ik toch tevreden ben van mijn Opel. Ofwel beslis ik nu ofwel wacht ik nog een 10-tal maanden maar veel langer dan een jaar zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen wachten. Er is nog weinig te zien geweest van de nieuwe Astra maar het weinige dat er voorhanden is, spreekt me op het eerste zicht wel aan.
                              Ik gok op de lente volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                Ik gok op de lente volgend jaar.
                                Zou kunnen kloppen. De lancering zou voor België voorzien zijn tijdens het autosalon 2010...
                                In het najaar zou je reeds kunnen bestellen. Een beetje zoals het nu loopt en gelopen is met de Insignia.
                                Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Ziet er toch alleszins niet slecht uit.

Comment

• gisteren nog ingenieur van opel te Bochum gesproken,
                                    nieuw model van astra zou pas in 2011 uitkomen, dus één jaar later dan voorzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door akin2000 Bekijk Berichten
                                      gisteren nog ingenieur van opel te Bochum gesproken,
                                      nieuw model van astra zou pas in 2011 uitkomen, dus één jaar later dan voorzien
                                      Vreemd ik dacht dat enkel de break werd uitgesteld...

Comment

• Bron: [www.leftlanenews.com]
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik gok op Genève

Comment

Working...
                                          X