Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J (2010)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is nog altijd wachten op een Astra die een beetje op zijn voorganger trekt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
      Het is nog altijd wachten op een Astra die een beetje op zijn voorganger trekt...
      idd, het is niet gelijk bij ne golf....

Comment

• Touché

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven V Bekijk Berichten

Das een waarheid als een koe ware het niet dat hij door " de autogids" de hemel ingeprezen werdt dan zou hij veeeel minder verkopen er ging geen blad voorbij dat hij er niet instond ,dat is nu al de derde generatie na elkaar dat er maar detailveranderingen zijn zelfs nu de laatste nog , en VW is ook niet beter dan Opel en omgekeerd ook niet , want ik heb collega's met Golf ,Passat , Nissan ,Merc. , BMW en Renault en er is altijd wel iets die mankeerd , die met zen Passat klaagt dat hij bijna elke maand in de garage staat , veel elektronica problems , pompverstuivers en komputer al allemaal vervangen en die met zijn golf zegt... dat was mijn eerste en mijn laatste VW , on the other hand is er een die altijd met Opel gereden heeft en zijn voorlaatste was een "maandagse " hij heeft hem na een jaar weggedaan en terug een Opel van hetzelfde type gekocht en heeft tot nu toe geen problemen meer gehad , zo zie je maar

Comment

• Voorkant doet me denken aan de schelvisogen van VW. En voor de rest is de wagen nogal saai. Enkel VW kan het maken om saaie wagens toch te verkopen.

De zwanezang lijkt ingezet ...

Comment

• Enkel VW kan het maken om saaie wagens toch te verkopen.

De zwanezang lijkt ingezet ...[/quote]

Zoals ik al zei ,had De Autogids niet ingegrepen met zen niet aflatende reclame was de "zwanegang " van de Golf allang voorbij , en deze van Opel valt messchien nog te redden , ik hoop het toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sven V Bekijk Berichten
                Achja nog even wachten en een volgende generatie is niet meer nodig

Het is gewoon elke keer een totaal ander model... de Golf is totaal tegengesteld daarin, maar wat dat met de consistentie van het design van Opel te maken heeft....

Comment

• effe afwachten..een foto zegt niet zoveel..ik wil hem eerst in het echt zien voordat ik mijn oordeel vel..als ze met het interieur richting insignia gaan,waar het wel op lijkt,dan zit dat alvast goed want die is schitterend binnenin..

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Filmpje

Comment

• Ende des Jahres bringen die Rüsselsheimer den neuen Astra. AUTO BILD hat ihn bei einem exklusiven Wintertest begleitet.

Nieuwe foto's, de camouflage wordt al minder.

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                        X