Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J (2010)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gaat Opel nou definitief op de sportieve tour met 'aansprekend' design?

Zo'n aflopende daklijn is mooi, maar voor de instap en de hoofdruimte achterin is dat rampzalig

En waar dient die mohawk voor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk Berichten
      Gaat Opel nou definitief op de sportieve tour met 'aansprekend' design?

Zo'n aflopende daklijn is mooi, maar voor de instap en de hoofdruimte achterin is dat rampzalig

En waar dient die mohawk voor?
      die "mohawk" bestaat al optioneel op de zafira
      daaronder zijn allerlei opbergvakjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
        golle bent scheel da kan ni anders
        Ik precies ook een klein beetje.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
          die "mohawk" bestaat al optioneel op de zafira
          daaronder zijn allerlei opbergvakjes
          Dat wist ik niet. Lijkt me een dure optie dan, aangezien er ook een ander dak gemonteerd moet worden. Ik zal de Zafira's eens in de gaten gaan houden. Tis me iig nog nooit opgevallen!

Comment

Comment

Dat wist ik niet. Lijkt me een dure optie dan, aangezien er ook een ander dak gemonteerd moet worden. Ik zal de Zafira's eens in de gaten gaan houden. Tis me iig nog nooit opgevallen!
              ik denk ook niet dat het echt handig is .
              vele kleine opbergvakjes
              het positieve hieraan is dat je een panoramisch dak hebt .
              kostprijs 1100 euro

Comment

Ik denk dat daar ook een DVD speler bijhoort

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                  Ik denk dat daar ook een DVD speler bijhoort
                  Bedoel je bij die dakconsole...? Neen, toch niet hoor.. Optioneel is dit wel te verkrijgen, dacht ik.

Mvg,
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Een optie bij een optie ?

Ik dacht dat er bij dat panoramisch dak oa een DVD speler zit ingebouwd.
                    Maar zeker ben ik niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      Een optie bij een optie ?

Ik dacht dat er bij dat panoramisch dak oa een DVD speler zit ingebouwd.
                      Maar zeker ben ik niet.
                      idd een optie op een optie, ik heb bij men signum ook zo'n dakconsole en kost er ook een dvd laten inbouwen... evenals de soort van frigobox als middenarmsteun vanachter met klaptafeltjes als in een vliegtuig, kost je dvd in laten bouwen... weer een optie op een optie. Al vind ik film kijken in een wagen niet echt prettig(wordt je misselijk van), toch niet als je rijdt. En ik wil men kinderen later niet als groene mannetjes laten uitstappen

Comment

er rijden er hier verschillende rond met die optie.
                        Heel bizar als je dat voor de eerste keer ziet, maar het licht dat je binnenkrijgt lijkt me wel handig.
                        Beetje zoals de pano-ruit bij de astra.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                          er rijden er hier verschillende rond met die optie.
                          Heel bizar als je dat voor de eerste keer ziet, maar het licht dat je binnenkrijgt lijkt me wel handig.
                          Beetje zoals de pano-ruit bij de astra.
                          die pano-ruit van de astra is magistraal... ik heb daar eens een paar dagen met rondgereden. je voelt u dan wel bekeken in u glazen kooike maar ik was toen nog een convertible cruizer dus ik kon daar wel tegen...

Comment

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

dat lijkt zo klein, eerder een corsa tr

Comment

ik zie er teveel het huidige design van opel in

Comment

Mijn eerste gedacht: Mazda RX8 (achterkant)

Comment

Spyshots waarop al redelijk veel te zien is

Comment

When Ford released their re-designed Focus recently and the first spy-shots popped up of the new Volkswagen Golf VI, there was always one question nobody was able to answer: What was Opel doing to their Astra range? Here’s now the pictures that proves it: the third important German hatchback will be replaced by an all-new model a good half year after VW is going to release the new Golf. Therefore, we expect the new Opel Astra to debut in Geneva in March 2009. Snapped this weekend, here are the first spy-shots of the new car undergoing cold-weather testing in northern Finland.

Despite the car’s seizure inducing disguise, the side profile, front fascia, massive rear bumper and tail lights overall shape are visible. While we can’t provide any insight into the 3-door model yet, it seems to be clear the five-door version will again get the current model’s sloping roof line plus the trapezoidal-shaped c-post. Overall, the new car looks somewhat sleeker and yet more elegant. Besides the 5-door model pictured here, Opel has a wagon, convertible and the 3-door in the pipeline, all following the 5-doors introduction one by one.

The engine range will be similar to that used in today’s cars (75- to 240-bhp petrol units; 90- to 150-bhp diesels). But we do expect greener engines to arrive shortly after the car’s introduction in about one year.
                                      Source: Automedia

Comment

Ik vind dat ze al veel verhullen. Het zijn nog maar de eerste spypics!
                                        Snuit zoals de komende Insigna.
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Je ziet niet veel he.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X