Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J (2010)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
    Hebben ze daar eigenlijk een speciale reden voor? De enige twee die niet meedoen aan deze regel zijn volgens mij de Signum en de GT (qua personenwagens, van bedrijfsvoertuigen heb ik geen weet).
    Bedrijfswagens eindigen op "O". Reden moet je terug gaan zoeken in 1992 - 1993. Met de voorstelling van de Astra F heeft die uitleg eens in een Opel magazine voor de Opel-arbeiders gestaan.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      zou jij willen dat deze "draak" die mooie naam zou gaan misbruiken?

dat was ik na het posten van de naam eigenlijk ook aant denken
      Zou dan eigenlijk voor mij persoonlijk de enige reden zijn om em goed te vinden

nee, mij staat ie voor de moment niet aan, maar ik wil hem eerst eens ongecamoufleerd zien
      www.opelklassiek.be

Comment

• Opel zou beter eens terug een kleine goedkope sedan maken, ala dacia logan

Met onderdelen uit de Kadett E ofzo
        www.opelklassiek.be

Comment

• Of de Astra F sedan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Zal niet zijn. Die naam is van het toneel verdwenen omwille universeel dezelfde modelnamen te hebben. De tijde van de Kadett hier had de Vauxhall versie de naam "Astra". En dan is er nog de reden dat Opel al zijn modellen hun naam laat eindigen op "A" met uitzondering van sommige.
            Signum de mijne is een specialleke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              KADETT ???

Heb gister naar Top Gear gekeken op Canvas amaai dat was een KLOEK Kadetje hoor wat die allemaal meegemaakt heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                Heb gister naar Top Gear gekeken op Canvas amaai dat was een KLOEK Kadetje hoor wat die allemaal meegemaakt heeft
                maar twas toch den beste hé buiten dat die pipo olivier verzopen had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Signum de mijne is een specialleke
                  IN elke zin van het woord:

Het is een superdeluxe crossover van allerlei segmenten
                  Je verwacht niet dat hij zoo traag is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    IN elke zin van het woord:

Het is een superdeluxe crossover van allerlei segmenten
                    Je verwacht niet dat hij zoo traag is
                    zooo traag is hem nu ook weer niet hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      zooo traag is hem nu ook weer niet hé
                      Kom zeg ... Mijn lief haar Ibiza SDI 68pk houdt uw 30.000€ kostende limo bij

Comment

een ibiza laat ik in de eerste beste bocht al achter.... da ding heeft geen wegligging... en ik geraak toch overal op tijd? mijn kar is snel genoeg voor onze belgische wegen... al is meer power altijd wenselijk maar ook kostelijk

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.autoexpress.co.uk]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Laat zo maar komen voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                dit is volgens mij toch wel zuiver een corsa opc die geshopt is met de voorlichten van de insignia

Comment

beetje overdreven maar er zit waarheid in imo
                                  gewoon al door het gewicht die de signum moet meesleuren .
                                  als we dan gaan kijken op andere vlakken zoals comfort dan laat ik de ibiza toch staan hoor .
                                  maar dit is buiten de kwestie .

Comment

• even wat reclame (spam)

KLIK HIER -----> AW's grote opelmeeting 14/06 -----> check it out <----- KLIK HIER

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• ik hoop één ding, en dat is dat hij knapper oogt dan de astra H.

Comment

Working...
                                          X