Oorspronkelijk geplaatst door krizie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J (2010)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenblijf maar met je G'tje rijden... want ik vrees er een beetje voor dat deze, ook na het H-tijdperk, de laatste mooie Astra gaat blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenAlé mensen, de Astra gtc is nochtans een lekker ding
Heel het Astra gamma mag eigenlijk gezien worden
ok, een GTC is niet mis, maar ik kies onmiddelijk voor een sportieve G versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichteneen oldschool opelfan gaat u nooit gelijk geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenTwintop 4 President
Comment
-
Als we de golf VI, zal het niet moeilijk zijn om een mooiere wagen te makenOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenAls we de golf VI, zal het niet moeilijk zijn om een mooiere wagen te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenGaan ze dat ook maken van de opvolger?
Comment
-
Die nieuwe Astra heeft het profiel van een Peugeot 308.
Aiai.
De huidige Astra vind ik de knapste uit het rijtje tot nog toe. Vooral de GTC dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwat heeft iedereen toch met die GTC...
configureer allemaal is een dikke 5-deurs met een OPC pakket en herzie u mening...
ne GTC is enkel op twee manieren mooi
- in OPC trim
- int rood, pano-dak en 18" velgen
I disagree. Een gewone zwarte met 17" kan ook al mooi zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichteneen oldschool opelfan gaat u nooit gelijk geven
zo zit dat ook ! sportieve G coupe versie vindek nog steeds mooiste. enige reden wrm ik ooit een gtc zou kopen (niet dat ik dat ga doen) is omdat deze uitgebreidere en modernere motorisaties heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door black 2.2 Bekijk Berichtenzo zit dat ook ! sportieve G coupe versie vindek nog steeds mooiste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenZo denk ik er ook over.
De G'kes zijn knapper, enkel jammer van het motorengamma.
De 1.7cdti 80pk is de enige die ik nog zou willen.
vanaf de 1.8 dan hé.
Comment
Comment