Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW i3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    haha kzou beschaamd zijn om gezien te worden in dat ding.
    in de meeste bmw modellen van de afgelopen 10 jaar maar dit ding spant toch wel de kroon :p
    lets have some more member berries

    Comment


    • #82
      Ik vind het model op zich nog redelijk mooi (op die lompe voorkant na dan), maar straalt weinig BMW uit. De i8 vind ik veel mooier en sluit meer aan bij de look van een BMW.

      Dit ding zal wss ook pakken geld kosten, en het is niet beter voor het milieu want die elektriciteit moet ook opgewekt worden. Als iedereen met een elektrische auto zou rijden, zouden we gigantisch veel elektriciteit moeten produceren. En met groene energie kan dat niet, dus gaan ze vervuilende kerncentrales moeten gebruiken.

      Ze zouden beter in de richting van waterstof ofzo gaan.


      Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichten
      Ik zie een zwarte toekomst voor autoliefhebbers zeker met die i, eco, hybrid, etc. toestanden! Wagen lijken alleen maar meer op een SPACESHIP
      Geef mij maar de lekkere vorm van een e36 of een e38. Ik ga wel terug met de tijd als ik zulke foto's zie.
      +1, waarom moet een eco auto altijd zo'n mottig 'futuristisch' uiterlijk hebben..

      E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

      Comment


      • #83
        over elektrische wagens gesproken, mercedes zal de SLS AMG electric drive lanceren

        750pk / 1000nm koppel en radius van 250km
        The supersports car equipped with Formula 1 high-tech produces no local emissions and represents electro-mobility in its most exclusive form. Generating a ma...
        lets have some more member berries

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Dit ding zal wss ook pakken geld kosten, en het is niet beter voor het milieu want die elektriciteit moet ook opgewekt worden. Als iedereen met een elektrische auto zou rijden, zouden we gigantisch veel elektriciteit moeten produceren. En met groene energie kan dat niet, dus gaan ze vervuilende kerncentrales moeten gebruiken.

          Ze zouden beter in de richting van waterstof ofzo gaan.
          Want waterstof ligt wel voor het grijpen? Laat me even je stelling doorprikken:

          Ofwel maak je waterstof via elektrolyse: In dat geval haal je ongeveer 1/3 van het rendement van auto met batterij.
          Ofwel maak je waterstof door wat te gaan spelen in de wondere wereld van de petrochemie: Koolstof en waterstof splitsen met aardolie als bron --> je produceert CO2 als bijproduct. Dat is gewoon het verschuiven van het probleem.

          Waterstof in een verbrandingsmotor gaan gebruiken is al helemaal te gek.

          Comment


          • #85
            Het lijkt erop dat er zo'n suicide-doors in komen zoals bij de Mini Clubman. Dan vraag ik me af wat daar de meerwaarde van is, waarom ze die achterdeuren niet groter maken en waarom er dan nog een Coupé als conceptcar wordt voorgesteld?

            Comment


            • #86
              doet me denken aan audi a2 en fiat panda
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Mooi huis

                Comment


                • #88
                  Hahaa, scherp.

                  Comment


                  • #89




                    freude am fahren

                    Comment


                    • #90

                      Comment


                      • #91

                        Comment


                        • #92

                          Comment


                          • #93






                            Bron: www.autoweek.nl
                            freude am fahren

                            Comment


                            • #94
                              Ik ben heel erg benieuwd hoe dit model het gaat doen. Er zal veel spitstechnologie inzitten, dus hoop ik toch wat voor BMW dat het niet flopt.
                              freude am fahren

                              Comment


                              • #95
                                Ik zal er deze herfst wss als een van de eerste mee mogen rijden (allez dat is me beloofd), ik vermoed dat dit dus onverwacht goed kan rijden...
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

                                Comment


                                • #96
                                  Samenvatting

                                  BMW i3

                                  - onthulling: 29/07/2013
                                  - marktinvoering Europa: november 2013
                                  - 22 kWh litium-ion accu onderin de auto geïntegreerd
                                  - achterwielaandrijving
                                  - e-motor boven achteras dus geen middentunnel nodig
                                  - laadruimte: 200 liter
                                  - 1-trapsautomaat
                                  - 125 kW / 170 pk
                                  - 250 Nm koppel
                                  - 1195 kg leeggewicht
                                  - 0-60 km/u: 3,8 sec.
                                  - 0-100 km/u: 7,2 sec.
                                  - topsnelheid: 150 km/u bij 11 400 tpm (begrensd)
                                  - actieradius: 160 km (zomer) / 130 km (winter)
                                  - max. actieradius met gebruik van eco-pro modi: 200 km (max. 90 km/u)
                                  - optionele range-extender: 650cc 2 cilinder met 34 pk geleverd door BMW Motorrad
                                  - range-extender enkel om de batterij op te laden, geen rechtstreekse aandrijving
                                  - actieradius met range-extender: 300 km
                                  - laadtijd standaard stopcontact: 6 uur
                                  - laadtijd (optionele) snellader: 80% in 30 min.
                                  - Europese basisprijs: 35 500 €
                                  - basisprijs met range-extender: 39 990 €
                                  Last edited by Löwe; 23/07/2013, 05:38.

                                  Comment


                                  • #97
                                    Verrassend of niet, schijnt leuk te rijden afgaande van de eerste prototype test:

                                    The BMW i3 is shaping up to be an excellent alternative to electric city cars, as a drive in a late prototype shows
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

                                    Comment


                                    • #98
                                      waarom moet alles wat apart onwikkelde elektrische volume modellen (dus niet tesla) altijd zo lelijk zijn.

                                      de fluence en smart zien er normaal uit, maar de leaf, die mitsu/peugeot/ deze/ etc zien er allemaal altijd zo bizar uit.

                                      Comment


                                      • #99
                                        lelijk bakkie...

                                        Comment


                                        • Van dit



                                          Naar dit



                                          E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X