Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het model op zich nog redelijk mooi (op die lompe voorkant na dan), maar straalt weinig BMW uit. De i8 vind ik veel mooier en sluit meer aan bij de look van een BMW.
Dit ding zal wss ook pakken geld kosten, en het is niet beter voor het milieu want die elektriciteit moet ook opgewekt worden. Als iedereen met een elektrische auto zou rijden, zouden we gigantisch veel elektriciteit moeten produceren. En met groene energie kan dat niet, dus gaan ze vervuilende kerncentrales moeten gebruiken.
Ze zouden beter in de richting van waterstof ofzo gaan.
Ik zie een zwarte toekomst voor autoliefhebbers zeker met die i, eco, hybrid, etc. toestanden! Wagen lijken alleen maar meer op een SPACESHIP
Geef mij maar de lekkere vorm van een e36 of een e38. Ik ga wel terug met de tijd als ik zulke foto's zie.
+1, waarom moet een eco auto altijd zo'n mottig 'futuristisch' uiterlijk hebben..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
The supersports car equipped with Formula 1 high-tech produces no local emissions and represents electro-mobility in its most exclusive form. Generating a ma...
Dit ding zal wss ook pakken geld kosten, en het is niet beter voor het milieu want die elektriciteit moet ook opgewekt worden. Als iedereen met een elektrische auto zou rijden, zouden we gigantisch veel elektriciteit moeten produceren. En met groene energie kan dat niet, dus gaan ze vervuilende kerncentrales moeten gebruiken.
Ze zouden beter in de richting van waterstof ofzo gaan.
Want waterstof ligt wel voor het grijpen? Laat me even je stelling doorprikken:
Ofwel maak je waterstof via elektrolyse: In dat geval haal je ongeveer 1/3 van het rendement van auto met batterij.
Ofwel maak je waterstof door wat te gaan spelen in de wondere wereld van de petrochemie: Koolstof en waterstof splitsen met aardolie als bron --> je produceert CO2 als bijproduct. Dat is gewoon het verschuiven van het probleem.
Waterstof in een verbrandingsmotor gaan gebruiken is al helemaal te gek.
Het lijkt erop dat er zo'n suicide-doors in komen zoals bij de Mini Clubman. Dan vraag ik me af wat daar de meerwaarde van is, waarom ze die achterdeuren niet groter maken en waarom er dan nog een Coupé als conceptcar wordt voorgesteld?
- onthulling: 29/07/2013
- marktinvoering Europa: november 2013
- 22 kWh litium-ion accu onderin de auto geïntegreerd
- achterwielaandrijving
- e-motor boven achteras dus geen middentunnel nodig
- laadruimte: 200 liter
- 1-trapsautomaat
- 125 kW / 170 pk
- 250 Nm koppel
- 1195 kg leeggewicht
- 0-60 km/u: 3,8 sec.
- 0-100 km/u: 7,2 sec.
- topsnelheid: 150 km/u bij 11 400 tpm (begrensd)
- actieradius: 160 km (zomer) / 130 km (winter)
- max. actieradius met gebruik van eco-pro modi: 200 km (max. 90 km/u)
- optionele range-extender: 650cc 2 cilinder met 34 pk geleverd door BMW Motorrad
- range-extender enkel om de batterij op te laden, geen rechtstreekse aandrijving
- actieradius met range-extender: 300 km
- laadtijd standaard stopcontact: 6 uur
- laadtijd (optionele) snellader: 80% in 30 min.
- Europese basisprijs: 35 500 €
- basisprijs met range-extender: 39 990 €
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment