Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q7 V12 TDI 500 PK

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
    De Mercedessen 65 AMG hebben ook 1000 Nm, dus dan zal Audi dat ook wel kunnen
    Die Brabus versies zelfs 1100nm op diezelfde bak

Deze motor gaat in de R8 hernemen gelijk zot

Comment

• Dit ding is het antwoord op onze vraag naar beter weer voor België!

't Heeft zóveel koppel dat, als je er tien in noordelijke richting laat hernemen, België gewoon een metertje of 5 zuidwaarts schuift op de aardbol. Dus met 5 man, een jaartje tijd en enkele bidonnekes diesel ligt Izegem volgend jaar heweunweh ip de Kootazuur !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Dit ding is het antwoord op onze vraag naar beter weer voor België!

't Heeft zóveel koppel dat, als je er tien in noordelijke richting laat hernemen, België gewoon een metertje of 5 zuidwaarts schuift op de aardbol. Dus met 5 man, een jaartje tijd en enkele bidonnekes diesel ligt Izegem volgend jaar heweunweh ip de Kootazuur !

Comment

• Duidelijkere foto's van de Q7 V12 TDi:

Bron: http://www.auto-motor-und-sport.de/n...6093_14204.hbs

Comment

• Da wordt wel een écht beest!!!

Comment

• Ik zie nochtans wel megahard 4.2 TDI op die kont staan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                Ik zie nochtans wel megahard 4.2 TDI op die kont staan ?
                dat doet audi en andere merken toch vaker om scoopjagers op het verkeerde spoor te brengen.
                ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                  dat doet audi en andere merken toch vaker om scoopjagers op het verkeerde spoor te brengen.
                  ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn
                  Vooral letten op de front-grille. De tot op heden gemaakte spots hebben ook allemaal zo'n grote grille vanvoor. En volgens mij passen die uitlaten niet echt (ze zijn te klein in mijn ogen)..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Vooral letten op de front-grille. De tot op heden gemaakte spots hebben ook allemaal zo'n grote grille vanvoor. En volgens mij passen die uitlaten niet echt (ze zijn te klein in mijn ogen)..
                    als het een scoop is moet je niet op de uitlaten letten, het maakt niet uit hoe groot die zijn, dat heeft niet zo zeer met PK ofzo te maken, maar op de productieversie zullen die dan wel wat groter zijn, gedeeltelijk omdat het beter voor de motor etc. is en voor de show

Comment

• Ik ben dan wel geen echte liefhebber van de Q7, maar de witte op de foto's hierboven is echt schitterend !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                        als het een scoop is moet je niet op de uitlaten letten, het maakt niet uit hoe groot die zijn, dat heeft niet zo zeer met PK ofzo te maken, maar op de productieversie zullen die dan wel wat groter zijn, gedeeltelijk omdat het beter voor de motor etc. is en voor de show
                        Inderdaad, maar dat is nog een punt dat het een scoop is ..

Het was omdat je dat zei: "ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn". En daarom zei ik dat de uitlaten waarschijnlijk ook niet origineel zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Inderdaad, maar dat is nog een punt dat het een scoop is ..

Het was omdat je dat zei: "ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn". En daarom zei ik dat de uitlaten waarschijnlijk ook niet origineel zijn .
                          ah, ok

Comment

• Gestoord ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Hoe zullen zij daar ooit een versnellingsbak kunnen voor maken...
                              Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
                              De Mercedessen 65 AMG hebben ook 1000 Nm, dus dan zal Audi dat ook wel kunnen

De Brabus 730pk versie heeft zelfs 1100Nm op die 5-bak. Begrensd weliswaar (onbegrensd perst de motor er 1320Nm uit ), maar in de eerste plaats niet direct voor de versnellingsbak, maar voor de aandrijfassen en het differentiëel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

bron Autoweek.nl
                                haha kennissen van mij hebbe volgende maand de q7 v12al..
                                da word toch een ritje makennn
                                normaal komt die pas tegen september op de markt..

Comment

• sure.. hoe komen die daaraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Dit ding is het antwoord op onze vraag naar beter weer voor België!

Buiten deze ongetwijfeld duidelijke sociale voordelen is dit monster een complete antithese van wat een gezond nadenkende autoconstructeur op de markt zou moeten brengen. Audi staat nu al hopeloos achter met zijn imago wat betreft "schonere" technologie in vergelijking met de andere premiumconstructeurs (tenzij je de A3 TDI-e een properder voertuig noemt) en doet hiermee nog een schepje bovenop...

Het blijven verdomd knappe wagens en verduiveld fantastisch om mee te rijden, maar in deze tijden van anti-diesel en anti-SUV gekte is die niet echt een verstandige keuze, me dunkt...

Comment

• Hoe zit dat nu met deze superdiesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                        Hoe zit dat nu met deze superdiesel?
                                        Configureerbaar op Audi.de
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dus toch

Comment

Working...
                                          X