Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit ding is het antwoord op onze vraag naar beter weer voor België!
't Heeft zóveel koppel dat, als je er tien in noordelijke richting laat hernemen, België gewoon een metertje of 5 zuidwaarts schuift op de aardbol. Dus met 5 man, een jaartje tijd en enkele bidonnekes diesel ligt Izegem volgend jaar heweunweh ip de Kootazuur !
Dit ding is het antwoord op onze vraag naar beter weer voor België!
't Heeft zóveel koppel dat, als je er tien in noordelijke richting laat hernemen, België gewoon een metertje of 5 zuidwaarts schuift op de aardbol. Dus met 5 man, een jaartje tijd en enkele bidonnekes diesel ligt Izegem volgend jaar heweunweh ip de Kootazuur !
Ik zie nochtans wel megahard 4.2 TDI op die kont staan ?
dat doet audi en andere merken toch vaker om scoopjagers op het verkeerde spoor te brengen.
ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn
dat doet audi en andere merken toch vaker om scoopjagers op het verkeerde spoor te brengen.
ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn
Vooral letten op de front-grille. De tot op heden gemaakte spots hebben ook allemaal zo'n grote grille vanvoor. En volgens mij passen die uitlaten niet echt (ze zijn te klein in mijn ogen)..
Vooral letten op de front-grille. De tot op heden gemaakte spots hebben ook allemaal zo'n grote grille vanvoor. En volgens mij passen die uitlaten niet echt (ze zijn te klein in mijn ogen)..
als het een scoop is moet je niet op de uitlaten letten, het maakt niet uit hoe groot die zijn, dat heeft niet zo zeer met PK ofzo te maken, maar op de productieversie zullen die dan wel wat groter zijn, gedeeltelijk omdat het beter voor de motor etc. is en voor de show
als het een scoop is moet je niet op de uitlaten letten, het maakt niet uit hoe groot die zijn, dat heeft niet zo zeer met PK ofzo te maken, maar op de productieversie zullen die dan wel wat groter zijn, gedeeltelijk omdat het beter voor de motor etc. is en voor de show
Inderdaad, maar dat is nog een punt dat het een scoop is ..
Het was omdat je dat zei: "ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn". En daarom zei ik dat de uitlaten waarschijnlijk ook niet origineel zijn .
Inderdaad, maar dat is nog een punt dat het een scoop is ..
Het was omdat je dat zei: "ik moet wel zeggen dat ik bij de deze niet inzie waarom het een V12 zou zijn". En daarom zei ik dat de uitlaten waarschijnlijk ook niet origineel zijn .
De Mercedessen 65 AMG hebben ook 1000 Nm, dus dan zal Audi dat ook wel kunnen
De Brabus 730pk versie heeft zelfs 1100Nm op die 5-bak. Begrensd weliswaar (onbegrensd perst de motor er 1320Nm uit ), maar in de eerste plaats niet direct voor de versnellingsbak, maar voor de aandrijfassen en het differentiëel.
Dit ding is het antwoord op onze vraag naar beter weer voor België!
't Heeft zóveel koppel dat, als je er tien in noordelijke richting laat hernemen, België gewoon een metertje of 5 zuidwaarts schuift op de aardbol. Dus met 5 man, een jaartje tijd en enkele bidonnekes diesel ligt Izegem volgend jaar heweunweh ip de Kootazuur !
Buiten deze ongetwijfeld duidelijke sociale voordelen is dit monster een complete antithese van wat een gezond nadenkende autoconstructeur op de markt zou moeten brengen. Audi staat nu al hopeloos achter met zijn imago wat betreft "schonere" technologie in vergelijking met de andere premiumconstructeurs (tenzij je de A3 TDI-e een properder voertuig noemt) en doet hiermee nog een schepje bovenop...
Het blijven verdomd knappe wagens en verduiveld fantastisch om mee te rijden, maar in deze tijden van anti-diesel en anti-SUV gekte is die niet echt een verstandige keuze, me dunkt...
Comment