Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Duidelijkheid is wel wat anders. Ik zou scheel worden moest ik daarheen kijken
vree schoon, leesbaarheid interesseerd mij niet ( ik zal er toch nooit mee rijden )
als ge er niet naar kijkt kunde nie scheel kijken ( wel gevaarlijk om geflitst te worden denk ik )
Toen de "officiële" foto's uitkwamen van die Q7 V12, zei ik meteen "da's precies geshopt" (moet hier ergens in dit topic te vinden zijn), waarop jwv50 me erop wees dat 't officiële foto's waren, en 'ie had gelijk ... maar blijkbaar ik ook? I wouldn't know.
In ieder geval ziet 'ie er nu veel meer concept uit als toen.
Ik vind 'm echt hammergeil.... Wat een zalige wagen en wat een verbetering ook ten opzichte van een gewone Q7 (die ik lelijk vind, tenzij met een mooi kleurtje, knappe velgen en S-Line). Ik ben nu toch echt wel eens benieuwd of je hem dus zo kunt kopen zoals hierboven, want het ziet er erg uit als een concept. Knappe details en zo...
Comment