Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
moest hij prijslijk zijn, dan zou ik wel bereid zijn te wisselen van wagen. Heb er vandaag eens over nagedacht. Alleen... de rr heeft meer klasse als deze q7 (persoonlijk é)
moest hij prijslijk zijn, dan zou ik wel bereid zijn te wisselen van wagen. Heb er vandaag eens over nagedacht. Alleen... de rr heeft meer klasse als deze q7 (persoonlijk é)
Waarom post ik een artikel van een Veyron nu in godsnaam hier? Awel lees vooral onderaan het artikel deze regels:
"Overigens heb ik wellicht nog een andere primeur te melden: maar een van de hoofdingenieurs van Bugatti heeft jarenlang voor Audi gewerkt en hij bevestigde dat de twaalfcilinderdiesel die straks in de Q7 komt, ook in de Audi R8 gaat komen. Met dezelfde versnellingsbak als die in de Veyron."
Wow, dat zou inderdaad fantastisch zijn, maar wat is het nut van een diesel in een sportwagen als we toch al op voorhand weten dat hij niet zuinig zal zijn...
Wow, dat zou inderdaad fantastisch zijn, maar wat is het nut van een diesel in een sportwagen als we toch al op voorhand weten dat hij niet zuinig zal zijn...
Waarschijnlijk het koppel om hem dan aan een oerdegelijke automaat te koppelen?
Ik denk dat deze motor in een R8 de stenen uit de grond trekt, als dat met de huidige motor al niet is
Hoe zullen zij daar ooit een versnellingsbak kunnen voor maken...
Deze concept Q7 V12 TDi heeft ook al een 1.000Nm te verwerken. Maar dat is natuurlijk geen productie wagen, vraag het mij echt af hoe ze dat zouden klaarspelen
Comment