Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oh jawel, veel zelfs. Overjaarse pubers maar toch pubers. Meerbepaald pubers die nog nooit verkering/seksuele betrekkingen hebben gehad. Men noemt ze "managers".
denk dat managers net de meeste seksuele betrekkingen hebben, en niet enkel thuis
Oh jawel, veel zelfs. Overjaarse pubers maar toch pubers. Meerbepaald pubers die nog nooit verkering/seksuele betrekkingen hebben gehad. Men noemt ze "managers".
Info geplaatst door onzen Redbull en uiteraard hoort dit hier ook thuis
(met voorbehoud van Belgische motoren die uiteraard fiscaal dichtgeknepen worden)
Eind mei wordt de A6 Avant officieel met volgende motoren:
Hij komt er in diverse motoren.
2.0TFSI 180 pk multitronic en handbak
2.8FSI 204 pk multitronic en quattro s-tronic
3.0TFSI 300 pk quattro s-tronic
2.0TDI 177 pk hanbak en Multitronic
3.0TDI 204 pk multitronic en quattro s-tronic
3.0TDI 245 pk quattro s-tronic
Een Audi verkoper had mij vertelt dat de 2.0TDI niet meer leverbaar zal zijn in 136pk, maar direct in 163pk. Zou dit kloppen? Omdat zoals E90N hierboven me zegt, dat de belgische motoren fiscaal dichtgeknepen worden naar 136pk.
Een Audi verkoper had mij vertelt dat de 2.0TDI niet meer leverbaar zal zijn in 136pk, maar direct in 163pk. Zou dit kloppen? Omdat zoals E90N hierboven me zegt, dat de belgische motoren fiscaal dichtgeknepen worden naar 136pk.
163 is ook een fiscale grens hoor
163pk is de grens voor 1250€ biv als ik me niet vergis.
Maar goed ook dat ze geen 136pk meer aanbieden, dat zijn geen waarden meer voor een kist van 1800kg
Ik heb nergens verteld van die 136pk hoor, ik bedoelde eigenlijk de 2 liter 177pk gaat in België 163pk worden....
Eigenlijk ging iedereen er vanuit dat de A6-in-stationtrim op de autoshow van Frankfurt (september) zijn debuut zou maken. Niet dus. Volgende week woensdag zal de onthulling al plaatsvinden.
En dit betekent dat we de A6 Avant ook al eerder in de showrooms mogen verwachten dan aanvankelijk werd gedacht. Op 18 mei wordt door Audi in de Humboldt Box te Berlijn een feestje gegeven waarbij de Avant voor het eerst wordt getoond. Normaal gesproken boring info waar je weinig mee kunt, maar zoals wel vaker het geval is bij ‘premium’ merken en hun onthullingen is het evenement via een hippe web 2.0-livestream te volgen. Die staat HIER, mocht je dat boeiend vinden.
Het uiterlijk van de Avant zal -getuige de meest recente spyshots- geen grote verrassingen met zich meebrengen. Het is overigens al even geleden dat we de woorden ‘Audi’, ‘uiterlijk’ en ‘verrassing’ positief in één zin konden gebruiken, maar dat terzijde. Onder de motorkap zullen voor de benzine-liefhebbers dezelfde blokjes worden aangeboden als bij de sedan: 2.8 FSI en 3.0 TFSI-motoren met vermogens van 204 of 300 pk. Dieseltankers kunnen terecht voor 2.0 & 3.0 TDI-krachtbronnen, met 177, 204 of 245 pk. Uiteraard met Quattro-aandrijving voor de liefhebbers.
Wie trouwens zit te wachten op een A6 Avant met hybridetechniek aan boord: dikke pech, want die komt er niet. Met de A6 Hybrid richt audi zich vooral op de VS en China. En daar hebben ze nou eenmaal iets met sedans en veel minder met A
Comment