Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche Macan

Volgens mij gaat deze ook ontzettend goed verkopen.

Comment

yep denk ik ook (zou ik ook kopen mocht ik kunnen) maar hij lijkt erg veel op de Infiniti niet? Zeker op die eerste foto
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Knappe shops.
        freude am fahren

Comment

what the fuck...
          dat er eigenlijk nog nooit iemand op gekomen is een auto met één deur te maken... met een porsche embleem... je weet nooit, 't kan een gat in de markt zijn... (ik denk net aan de isetta, dus helemaal de eerste zou het niet zijn...)

'cajun'..., lijkt een beetje op het westvlaams voor ajuin...
          Last edited by ; 01/02/2011, 23:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vierel Bekijk Berichten

'cajun'..., lijkt een beetje op het westvlaams voor ajuin...

Comment

3-deurs?

Comment

wat'n misbaksel

De cayenne kan ik nog begrijpen, een SUV met een goede naam voor als je iets moet vervoeren of meer plaats nodig hebt dan in andere porsches.
                Maar deze? Dit is al even lelijk en stijlloos als een Evoque.

Comment

Porsche Cajun wordt in Leipzig gebouwd

Porsche zal de nieuwe Cajun, een compacte versie van de Cayenne, in productie nemen. Dat las u al. De productie zal doorgaan in Leipzig.
                  De Porsche Cajun wordt een compacte SUV die ongeveer de grootte zal hebben van de Audi Q5. De wagen zal dan ook op hetzelfde platform gebouwd worden. Tegen 2013 zou de Cajun bij de dealer moeten staan, tegen dan zou hij bovendien de goedkoopste Porsche worden.
                  Porsche zal haar capaciteit in Leipzig moeten uitbreiden om de Cajun te bouwen. Daarvoor zijn nieuwe investeringen nodig, onder meer in 1.000 nieuwe personeelsleden. De Cajun zal als belangrijkste concurrenten de BMW X3, Mercedes GLK, Audi Q5 en Range Rover Evoque kennen. Of de Cajun ook effectief over amper 3 deuren zal beschikken, is nog niet duidelijk

bron:groenlicht.be

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                        Beik. Imo slechte shop met gemixte elementen van verkleinde Cayenne en Infinti FX...

Comment

Larson heeft er in het verleden al zeer vaak boenk op gezeten met zijn renderings

Comment

De ferdinand draait zich om in zijn graf...

Comment

Joepie, eindelijk een Porsche met een tweeliter diesel..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

Noemt Porsche zijn modellen reeks naar pepers?

Dit gedrocht brengt mij wel met een probleem : porsche heeft al een tractor : hoe moet ik deze nu noemen? De porsche baby-traktor?

Comment

Ik zie zo'n kleinere Cayenne wel zitten eigenlijk. Met die nieuwe Di Rupo regels zullen er van de grote een pak minder verkocht worden alleszins. Cajun kan hier redding brengen voor Porsche als ze er zuinige motoren insteken.
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Ik zie zo'n kleinere Cayenne wel zitten eigenlijk. Met die nieuwe Di Rupo regels zullen er van de grote een pak minder verkocht worden alleszins. Cajun kan hier redding brengen voor Porsche als ze er zuinige motoren insteken.
                                    inderdaad!
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      Maar natuurlijk. Iedereen schreeuwde moord en brand toen de Boxster werd aangekondigd, nadien hetzelfde liedje met de Cayenne, en nogmaals met de aankondiging van de Panamera (al dan niet met dieselmotor).

Ook Porsche moet meegaan met zijn tijd he. Een compactere auto met een iets "fiscaalvriendelijkere" motor zou een gat vullen voor die mensen die een Audi, MB of BMW te gewoon geworden vinden (laat ons eerlijk zijn, tegenwoordig rijdt quasi iedereen met zo'n auto) en dan toch weer niet het geld hebben voor een Cayenne. Vanuit economisch standpunt zeker geen rare keuze dus.

Comment

Inderdaad. Als er één merk is dat je niet kan verwijten geen doorgedreven marketeersvernuft aan de dag te leggen, is het Porsche wel.

Comment

Working...
                                        X