Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Inderdaad. Als er één merk is dat je niet kan verwijten geen doorgedreven marketeersvernuft aan de dag te leggen, is het Porsche wel.
    Gelukkig heb ik daar dan toch íets van mijn geest achtergelaten, hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Volgens mij gaat deze ook ontzettend goed verkopen.
      Ik denk dat de Di Rupo taks hem een beetje zal nekken. Proper beestje anders. Klein beetje buiten mijn budget.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
        Ik denk dat de Di Rupo taks hem een beetje zal nekken. Proper beestje anders. Klein beetje buiten mijn budget.
        Hoe kun jij nu al weten wat de prijs van deze wagen gaat zijn? Er is daar nog niks officieels rond gecommuniceerd, alleen gissingen en verzinsels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Hoe kun jij nu al weten wat de prijs van deze wagen gaat zijn? Er is daar nog niks officieels rond gecommuniceerd, alleen gissingen en verzinsels.
          Dat is pure traditie: Porsche is al altijd buiten mijn budget geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
            Dat is pure traditie: Porsche is al altijd buiten mijn budget geweest
            Dat kan veranderen. Porsche heeft de ambitie om een breder publiek te bereiken. Dat betekent bijvoorbeeld goedkopere en fiscaalvriendelijkere modellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
              Dat kan veranderen. Porsche heeft de ambitie om een breder publiek te bereiken. Dat betekent bijvoorbeeld goedkopere en fiscaalvriendelijkere modellen.
              Als het crisis is, kan je als autofabrikant twee dingen doen: ofwel je richten naar een breder en dus armer publiek, ofwel je richten naar een publiek dat de crisis niet voelt en haar gedrag niet zal aanpassen.

Als het is zoals je zegt, is dat het eerste. Benieuwd of dat een goede keuze zal blijken.

Comment

De naam Cajun zal dan toch niet gebruikt worden maar de compacte SUV zal door het leven gaan als de Macan. Klinkt naar mijn mening toch wat onwennig.

http://carblog.be/porsche-cajun-wordt-porsche-macan

Comment

Even blij als bij de mededeling van een trailer park tienermoeder dat "ik ginge mijn kleine eest Lindsy noeme, mer 't is toch Shirly geworde".

*notparty*

Comment

"Tractor" is wat als eerste spontaan in me opkomt.
                    BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Even blij als bij de mededeling van een trailer park tienermoeder dat "ik ginge mijn kleine eest Lindsy noeme, mer 't is toch Shirly geworde".

*notparty*

Comment

Porsche Macan, zo gaat de Cajun heten

En we hebben beeld van de baby-Cayenne. De langverwachte tweede SUV van Porsche gaat dus niet als Cajun door het leven, maar zal de naam ‘Macan’ meekrijgen.
                        Macan, een naam die is afgeleid van Indonesische woord voor tijger. Porsche vond dat schijnbaar heel erg bij hun nieuwste SUV passen, en dus rolt de auto vanaf 2013 met deze naam vanaf de productieband in Leipzig. Daar gooien ze overigens 500 miljoen euro tegenaan om de fabriek uit te breiden voor Porsche’s variant van de Audi Q5. Daar deelt ‘ie immers het platform mee.
                        Een eerste videoteaser van de Macan staat op Autojunk. Wat het is? Twijfelachtig, maar we houden het op een bewegende motivational poster.

Comment

Wanneer zou deze definitief uitkomen ?

Als ik niet té zot veel moet bijleggen voor een knappe Macan en de CO2 uitstoot ligt beduidend lager dan de 174g/km van mijn Evoque kan het nog wel eens zijn dat ik overschakel..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Wanneer zou deze definitief uitkomen ?

Als ik niet té zot veel moet bijleggen voor een knappe Macan en de CO2 uitstoot ligt beduidend lager dan de 174g/km van mijn Evoque kan het nog wel eens zijn dat ik overschakel..
                            Zie niet in van welke versie dan de uitstoot beduidend lager zal liggen dan 174 want ik denk niet dat ze daar meteen een 2l diesel gaan inlepelen en voor een hybrid ga je volgens mij wel zot veel moeten bijleggen
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              Zie niet in van welke versie dan de uitstoot beduidend lager zal liggen dan 174 want ik denk niet dat ze daar meteen een 2l diesel gaan inlepelen en voor een hybrid ga je volgens mij wel zot veel moeten bijleggen
                              Een Panamera diesel heeft een extreem lage CO2 uitstoot, een Makan zal volgens mij onmiddellijk uitkomen met een 2.0 diesel dus die zal ook een lage CO2 uitstoot hebben en als ik dan 150 EUR minder VAA heb en genoeg terugkrijg voor mijn Evoque zal dat niet zo een slechte wissel zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Een Panamera diesel heeft een extreem lage CO2 uitstoot, een Makan zal volgens mij onmiddellijk uitkomen met een 2.0 diesel dus die zal ook een lage CO2 uitstoot hebben en als ik dan 150 EUR minder VAA heb en genoeg terugkrijg voor mijn Evoque zal dat niet zo een slechte wissel zijn.
                                Vind jij 167 of 172 g een extreem lage uitstoot?
                                Een vergelijkbare BMW motorisatie stoot gemakkelijk 20g minder uit en een Lexus hybride zelfs 30g minder met nog betere prestaties...

Het lijkt me idd logisch dat ze die Macan uitbrengen met de 2.0 liter diesel uit de VW-Audi stal, want met hun jacht op volume zit de VW-Audi technologie al jaren onder de motorkap van de Cayenne. Maar echt lage CO2 hebben die ook al niet, tenzij je content zou zijn met een Porsche van 136 pk. Veel 'Porsche' is daar dan niet meer aan.

Comment

Ik vind het Porsche gamma eigenlijk heel onduidelijk,ze boren sommige segmenten aan die eigenlijk totaal niets met de merktraditie te maken hebben,men zou beter terug gaan naar de roots van het merk en een waardige 356 opvolger creeeren. Simpele en betrouwbare techniek en toch een speciaal (veeleisend maar echt) rijplezier creeren dan een rebadge van een diesel SUV. Moeten we binnenkort dan een Range Rover versie van de XKR-S verwachten?
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                    Ik vind het Porsche gamma eigenlijk heel onduidelijk,ze boren sommige segmenten aan die eigenlijk totaal niets met de merktraditie te maken hebben,
                                    Zelfde kun je zeggen over Mini
                                    Wat hebben die Clubman en Countryman gedrochten nog met het oorspronkelijke Mini-concept te maken? Erg weinig volgens mij.
                                    Maar da's commercie he.
                                    Enkel een 911 in het gamma is niet leefbaar voor Porsche anno 2012
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Iets op basis van de Audi A5 Q ging niet (als ze dan toch goedkopere wagens willen produceren ...)?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Mss. best topictitel wijzigen nu we weten dat die Macan zal heten...
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

sigpic

Comment

Working...
                                          X