Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Macan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Haha

Die gaat nog zware klappen krijgen van de Evoque.
    Een bolle Nissan. Zonder de Porsche badge zou deze niet eens bekeken worden.

Comment

Ik vind hier helemaal niks lelijk aan en vergeleken worden met een Nissan of andere Aziaat kan tegenwoordig ook als compliment gezien worden. Verkopen gaat dat ding in ieder geval doen, zet maar op mijn oprit
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Ik vind hier helemaal niks lelijk aan en vergeleken worden met een Nissan of andere Aziaat kan tegenwoordig ook als compliment gezien worden. Verkopen gaat dat ding in ieder geval doen, zet maar op mijn oprit
        ²²

Al die zever over gelijkenissen met Koreanen of Japanners ook altijd
        Zegden ze hier van de Cayenne ook. Is wel een gigantisch verkoopsucces en dit is bij mijn weten het enige wat telt.
        Aan de mening van janneke of mieke op autoforum die sowieso toch niet in de markt is voor dit type wagens hebben ze in Stuttgart echt wel lak hoor.
        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
          ²²

Al die zever over gelijkenissen met Koreanen of Japanners ook altijd
          Zegden ze hier van de Cayenne ook. Is wel een gigantisch verkoopsucces en dit is bij mijn weten het enige wat telt.
          Aan de mening van janneke of mieke op autoforum die sowieso toch niet in de markt is voor dit type wagens hebben ze in Stuttgart echt wel lak hoor.
          Vind ik leuk
          sigpic

Comment

Interieur:

Meer foto's: [www.autoevolution.com]
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

ben eerder curieus naar de kostprijs en CO2 :p
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                Zalig zijn de armen van geest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                  Zalig zijn de armen van geest...
                  Hij heeft gelijk. Merken die in het verleden blijven hangen, halen het niet. Zelfde met altijd dat afzeiken van Mini, over BMW fwd, over uitmelken etc. De mensen die daar over zagen moeten zelf maar een paar miljoenen in de merken steken, zodat ze kunnen overleven zonder "uitmelken"

Deze merken zijn gewoon bezig met het veiligstellen van zichzelf, hun fabrieken en werkgelegenheid. Als daarvoor moet worden uitgemolken of heilige huisjes afgebroken, so be it.
                  Merken die niets veranderen en blijven vasthouden aan hun verleden, gaan ofwel failliet, of spelen een marginale rol.

Comment

Klopt. zoals lexus bv. hoe goed hun auto's ook zijn. zonder een diesel waarme ze kunnen concurreren met de duitse 3 zullen ze niet veel verkopen.
                    BMW X5 45e

Comment

ja maar...jaguar rekende voor bvb de x-type ook met de break en de diesel te lanceren hun verkoopsaantal van dat model exponentiel te zien stijgen, zo simpel is't ook niet, temeer de is mét diesel ook maar marginaal wordt verkocht

Comment

x-type was te duur voor wat het was, een veredelde Mondeo. Trouwens de meeste x-en die je ziet zijn 2.0d en 2.2d. Idem voor de Lexus, ik zie toch veel meer 220d en 200d dan 250 benzine.
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Comment

Comment

Een viercilinder in een Porsche, kan dat wel? Na de 968 heeft geen Porsche meer een motor met vier cilinders onder de kap gehad. Met de Macan komt daar verandering in, de aanstaande SUV onder de Cayenne krijgt namelijk weer de beschikking over een vierpitter.

Geen paniek, Macan-kopers kunnen ook gewoon kiezen uit blokken met meer dan vier cilinders. Wolfgang Hatz, hoofd Research en Development bij Porsche, zegt tegen autonieuwssite Autocar dat de nieuwe SUV in de loop van zijn levensfase een vierpitter onder de kap krijgt. Naast de grotere blokken dus.
                              Bovendien benadrukt Hatz dat de Macan niet 'gewoon een Audi Q5 met Porsche-kap' is. Hoewel de Macan wel op de Q5 is gebaseerd, moet de Macan een totaal nieuwe auto worden. "Alles is aangepast, de motoren, versnellingsbakken en de ophanging. Alles is nieuw. Audi zal niet kunnen geloven wat we gedaan hebben," aldus Hatz.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

AFSCHUWELIJK

Comment

Ik vind em schitterend! (behalve dit kleur dan)
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                      Ik vind em schitterend! (behalve dit kleur dan)

Ik vind hem ook schitterend. Het interieur ziet er een beetje minder belovend uit...

Comment

volledig mijn goesting, laat maar komen!
                                        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

knap!

Comment

Working...
                                          X