Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Macan
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtendat achterste blijft toch schrikken hoor serieus lelijker dan de Cayenne ...Q3 all over it.
Comment
-
Niet akkoord dat dat achterste Q3 of Q5 zou zijn, integendeel: het lijkt erop dat deze Macan net wél juist geproportioneerd is. Als ik 'm zo (met camouflage) bekijk heb ik meteen iets van "yum, leuke lijn en evenwichtig geproportioneerde auto".
Als dit geen verkoopstopper* wordt, dan weet ik het ook niet meer...
* met 2-liter viercilinder diesel, hoogst waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten* met 2-liter viercilinder diesel, hoogst waarschijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Zo eentje met een dikke benzine motor erin !!!
Comment
-
gepikt in ander thread :
Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Die achterkant hierboven is geript van 'n Infinity.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMmmm lekker
Zo eentje met een dikke benzine motor erin !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDie achterkant hierboven is geript van 'n Infinity.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDie laatste render....man man man...mmmmmHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
In Genève viel er geen info te rapen over de Macan. Je kon enkel je naam achterlaten op een specifiek 'Keep me informed' papiertje. Zal dus wss. pas in Frankfurt worden voorgesteld. Het verbaast me eigenlijk wel dat het zolang duurt want het Q5 onderstel (waarop deze gebaseerd zal zijn) is nu toch ook al enkele jaren 'nieuw'. Kan me niet inbeelden dat de Macan bij een Q5 modelwissel meteen een halve generatie zal achterop lopen. Tenzij de Macan ineens een nieuw onderstel mag inwijden natuurlijk.
Comment
-
ja net als hier, maar dit staat ook al meer dan een jaar online
Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Ik vind hem echt knap. Ik zie me dat wel kopen als opvolger van mijn (teleurstellende) Q5. Wel jammer dat Porsche nu deel is van de VW groep, wat voor mij toch wel veel van het prestige wegneemt van het merk. Binnenkort zullen ze ook wel de Porsche versie uitbrengen van de Golf/Leon/A3/Octavia...
Comment
Comment