Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat achterste blijft toch schrikken hoor serieus lelijker dan de Cayenne ...Q3 all over it.
Ja, ben ook benieuwd. Bij Porsche zijn ze wel meester in het mottig camoufleren zodat je vooraf denkt dat het er monsterlijk lelijk gaat uitzien als het op de baan verschijnt, maar meestal vallen die in realiteit dan weer goed mee. Ik ben inmiddels ook al gewend geraakt aan de achterkant van de Cayenne en zelfs in zekere mate verzoend met de achterzijde van de Panamera...
Niet akkoord dat dat achterste Q3 of Q5 zou zijn, integendeel: het lijkt erop dat deze Macan net wél juist geproportioneerd is. Als ik 'm zo (met camouflage) bekijk heb ik meteen iets van "yum, leuke lijn en evenwichtig geproportioneerde auto".
Als dit geen verkoopstopper* wordt, dan weet ik het ook niet meer...
* met 2-liter viercilinder diesel, hoogst waarschijnlijk
In Genève viel er geen info te rapen over de Macan. Je kon enkel je naam achterlaten op een specifiek 'Keep me informed' papiertje. Zal dus wss. pas in Frankfurt worden voorgesteld. Het verbaast me eigenlijk wel dat het zolang duurt want het Q5 onderstel (waarop deze gebaseerd zal zijn) is nu toch ook al enkele jaren 'nieuw'. Kan me niet inbeelden dat de Macan bij een Q5 modelwissel meteen een halve generatie zal achterop lopen. Tenzij de Macan ineens een nieuw onderstel mag inwijden natuurlijk.
Ik vind hem echt knap. Ik zie me dat wel kopen als opvolger van mijn (teleurstellende) Q5. Wel jammer dat Porsche nu deel is van de VW groep, wat voor mij toch wel veel van het prestige wegneemt van het merk. Binnenkort zullen ze ook wel de Porsche versie uitbrengen van de Golf/Leon/A3/Octavia...
Comment